TRYB JASNY/CIEMNY

Do zobaczenia przy innym kieliszku - 6win.pl

Na zdjęciu sangria fot. D.Szymborska


"Dziś kończy się moja współpraca z 6win.pl. Przez kilka miesięcy spróbowałam kilku butelek, napisałam recenzję win hiszpańskich (z Riojy). Wina, które dostałam do domu było ciekawe, lecz kilka z nich moim zdaniem nadawało się tylko do gotowania. Na tym polega enologia – na swoim zdaniu. To co pewne, u mnie w domu wina się nie wylewa – chyba, że akurat zgubiłam paragon, albo kupiłam wino 3 tysiące kilometrów od domu i nie mam jak wymienić korkowego lub zepsutego. Wino jest po to by je pić, o nim mówić i w moim wypadku pisać.
Razem z innymi degustatorami świetnie się bawiłam dobierając czekolady, praliny i draże do kilkudziesięciu win. Dopominałam się większej ilości białych, z tej prostej przyczyny, że uwielbiam dobrze (ale nie przesadnie) schłodzone białe wino.
Do zobaczenia na degustacjach, panelach, czy w coraz popularniejszych wine barach.
Z winnym pozdrowieniem

Dota Szymborska, oneginetatopa.blogspot.com"

tekst opublikowany na portalu 6win.pl TUTAJ

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa