TRYB JASNY/CIEMNY

Hardcorowe Andrzejki dla FIT i RUN blogerek i blogerów

Nie mogę napisać co, ale pyszne fot. D.Szymborska


Na załączonym obrazku „zajawka” tego co dostaną uczestnicy spotkania. Zapowiada się niezły „spęd” entuzjastów sportów wszelakich.

Rano część z nas będzie na treningu KGB (Koleżeńskiej Grupy Biegowej), inni i inne będą się tarzać w błocie (zimnym) i walczyć ze sobą i przeszkodami w czasie Runmmagendonu na Torze Wyścigów Konnych.

Wszyscy zdążymy się domyć (tak sądzę, choć mogę mówić tylko za siebie) i spotkamy się wieczorem. Wiadomo, że błoto i drut kolczasty będą tematami wiodącymi, ale będziemy też rozmawiać o jedzeniu. I tutaj pojawia się mój kamyczek do ogródka, a właściwie słoiczek.

Nie powiem na razie nic więcej co w nich będzie. Próbowałam i wiem, że to coś jest słodkie, aromatyczne i pyszne….


To wszystko dlatego, że ja wiem, ale chcę żeby inni też wiedzieli jak ważne jest jedzenie owsianki! Serio, jestem jej ogromną entuzjastką! Im więcej owsianki na śniadanie tym więcej siły – oczywiście w rozsądnych, żołądkowych granicach. 

Owsianka nie wymaga mleka krowiego, można ją zrobić na migdałowym, sojowym, ryżowym – do wyboru, i do koloru (jak jest biały). Na wodzie to ja nikomu nie radzę, bo takiej nie lubię.

Ponieważ dodatki do owsianki też są bardzo ważne to…..widzimy się na Hardcorowych Andrzejkach to się dowiecie, co!!!!


Organizatorką jest Magda z FlyingShoes a impreza zapowiada się bardzo ciekawie, to do zobaczenia w niedzielę!

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa