TRYB JASNY/CIEMNY

Bieg Dookoła ZOO – edycja 2019



Dlaczego nie przyszliście? Dlaczego nie wystartowaliście?

Wpisowe drogie, ale nie można być aż tak rozpieszczonym biegaczem….Wymagać wszystkiego: koszulki, ciekawej trasy, losowania nagród, picia, jedzenia, pikniku, medalu….za 15PLN!

Sobota była biegowa na Pradze. Zawody na 5 i 10 kilometrów dla dorosłych plus niezliczona ilość biegów dla dzieci.

Pobiegłam w kameralnym, świetnie zorganizowanym biegu na pięć kilometrów, byłam nawet pierwsza w kategorii wiekowej.

Zależało mi na dobrej zabawie i medalu. Tak. Tu nie ma błędu – bieg dookoła ZOO oznacza piękny i zwierzęcy medal do kolekcji, chciałam kolejnego.

Są starty w zawodach dla życiówek, dla sprawdzenia formy, dla przyjaciół z którymi się biegnie, dla widoków którymi można się cieszyć w czasie biegu, albo dla medalu….

Piękny medal! Warto było! 

Nie przypominam sobie kiedy brałam udział w imprezie tak świetnie zorganizowanej. Wszystko było na tip top: kilka dni na odbiór pakietu startowego (w różnych częściach Warszawy, w sklepach sportowych), dużo tojtojek, punktualny start, wspólna rozgrzewka, oznaczenia trasy, mili i bardzo liczni wolontariusze na trasie, piękny medal na mecie. Do tego zamknięta droga, zero aut, bezpiecznie. Zabrakło tylko biegaczy i biegaczek.

Uśmiech na starcie! fot. T.

Uśmiech na mecie! fot. T.


Mam nadzieję, że za rok znów będziemy biegać po ZOO, mi do szczęścia wystarczy „gonienie się” po parkowych i zoo’wych alejkach, nie muszę nikomu niczego blokować, a cieszyć się z radosnego biegania po ZOO znów bym chciała!

Do domu wróciłam z pięknym medalem i niepewnością czy za rok znów będę mogła się zapisać po to by pooglądać w biegu zwierzęta w ogrodzie zoologicznym…..

W 2014 było tak - KLIK, a rok wcześniej w 2013 tak - KLIK

Komentarze

  1. To sobie biegach po zoo. Nie dziw się że ludzie nie brali udziału ponieważ większość z nich odstraszyla cena za 100 zł można mieć serio 2-3 biegi z super pakietami startowymi.A po za tym większość rozumie że to ogromny stres dla zwierzaków a 5 zł z ceny całego pakiety na rzecz zoo to za mało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimowy, tak dziwie się. Biegłeś/biegłaś? to może mi powiesz czym biegacze stresują zwierzęta? Czym różnią się od odwiedzających? Nikt nie krzyczał, nie hałasował, ot przebiegliśmy kilkoma alejkami....

      Usuń
  2. 100 zł za 10 km,kiedy każda dzielnica i każda podwarszawska gmina organizują dziesiątki biegów na każdych dystansach? Wyrzucić marnej jakości koszulkę ktorych mamy pełne szafy i obniżyć opłatę do 60 zł. Pakiet każdy odbierze sobie sam. Warszawa to nie Londyn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Anonimowy, właśnie o takich biegaczach pisałam, takich, których rozpieścili organizatorzy, którzy nie chcą płacić a chcą wszystko mieć w pakiecie. W tym wypadku bluzeczki były techniczne i miały śliczną grafikę, to też kosztuje....

      Usuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa