TRYB JASNY/CIEMNY

Brasserie Warszawska – powrót do dobrego smaku

Przepyszny chłodnik z jajkiem przepiórczym fot. D.Szymborska


Obraziłam się to za dużo powiedziane, jednak przez dobre kilka miesięcy nie odwiedziłam BW. Powód był prosty, spadł stosunek jakość/cena/wielkość porcji. Czyli dostałam nieporywające danie wielkości porcji degustacyjnej w cenie normalnego dania.(relacja TUTAJ)

Może to były braki w kuchni albo gorszy dzień kucharzy? Teraz, znów wszystko było tak jak powinno być.

Jedyne, co nigdy mnie nie zawiodło to jakość obsługi i to, że zawsze czuje się tam po prostu dobrze.


 
Artystycznie podany dorsz z roladką z cukinii fot. D.Szymborska



Letnie menu – chłodnik z kwaszonych buraków z jajkiem przepiórczym. Pyszna zupa! A konstrukcja z selera naciowego podtrzymująca jajka – świetny pomysł bo nawet po nalaniu płynu talerz prezentuje się przepięknie.

Na drugie – dorsz. Jejku jaki smaczny kawałek mojej ulubionej ryby! Dodatki wyważone, aromatyczne i doskonale pasujące do siebie.

Tym razem zamiast płynnego deseru wybrałam wariację na temat bezy, nie żałuję, choć wolę rzeczy jeszcze bardziej słodkie.

Beza i maliny - idealny deser na lato fot. D.Szymborska

Cieszę się, że zmiany poszły tym razem w dobrym kierunku, bo skreślenie z listy jednej z moich ulubionych restauracji było bardzo smutne.

Uwaga, teraz nawet w tygodniu jest tutaj bardzo tłoczno, tak, że warto robić rezerwacje bo po 19.00 wszystkie stoliki są zajęte.

Komentarze

  1. Hmmm...
    Ale porcje chyba się nie zwiększyły, albo nieznacznie...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa