TRYB JASNY/CIEMNY

W poszukiwaniu dobrej azjatyckiej zupy – MUGI – i krótki ranking ramenów w Warszawie


Ostry ramen w MUGI fot. D.Szymborska



Bar, taki z zupą i szaszłykami, tyle, że japoński. 

Mugi Kushige&Ramen Bar to stosunkowo nowe miejsce w samym centrum Warszawy.


Na Wspólnej, za kontuarem stoi pan Japończyk, w lokalu nie ma nikogo, trochę pachnie tempurą. Siadamy w ogródku – również pustym.


Dziwnie tak być jedynymi gośćmi restauracji. Po chwili przychodzi grupa przyjaciół, wybierają stolik wewnątrz lokalu.


Menu krótkie – kilka przystawek, rameny w różnych wersjach i zestawy szaszłykowe.


Jak jest w menu zupa to prawdopodobieństwo, że ją zamówię jest bliskie 100%. 



Wybrałam wersję ostrą – dobra, buzia mi się spociła!


Szklanka wody z lodem na powitanie, to jeden ze standardów w barach japońskich, który bardzo lubię!


Sama zupa – dobra, mięso miękkie, makaron sprężysty. Jedząc ramen chcę poczuć smak, aromat wschodu, zależy mi na tym, by jeść coś czego nie umiem ugotować w domu. Tutaj było smacznie, ale brakowało mi umami.


Nie jestem pewna, czy mój wybór był najlepszy, bo zestaw szaszłyków okazał się hitem: zupa, sałatka (boska!), kanapka ryżowa, szaszłyki i 4 różne sosy.

Zupa i ryżowo rybna kanapka fot. D.Szymborska


Szaszłyki: pomidorki, przegrzebek, łosoś, krewetka, kalmar, paluszek krabowy, cukinia, dwa szparagi fot. D.Szymborska



Wciąż szukam miejsca w Warszawie, gdzie ramen będzie doskonały...



Jak na razie prowadzi - Arigator – KLIK TUTAJ 

EDIT: marzec 2019. Po bardzo męczącym zatruciu, niestety już tego miejsca nie będę więcej rekomendowała.


Na drugim miejscu jest UKI UKI – KLIK TUTAJ


Na trzecim Koreanka – KLIK TUTAJ


Reszta miejsc nie załapuje się na „pudło”…

Komentarze

  1. aż zgłodniałam...a ostatnio z łzami w oczach walczę o apetyt. może popróbuję bardziej obcych kuchni? szaszłyki wyglądają obłednie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, wszystko było smaczne, choć bez tego efektu WOW, które szukam w restauracjach i barach, które odwiedzam....

      Usuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa