TRYB JASNY/CIEMNY

Finały pod dachem, czyli Holmes Place Indoor Triathlon 2022




Chyba trochę przeszkadzaliśmy tym, którzy przyszli sobie zrobić selfie,  pokazać bickę albo też „ograć” basen na Insta...

Od późnego popołudnia (w 4 turach) startowaliśmy w finałach, mówię my, bo przez kilka miesięcy eliminacji się całkiem nieźle poznaliśmy.

Ja byłam w Finałach Kobiet B i bawiłam się świetnie. Mogę powiedzieć, że żeby nie przeszkadzać tym którzy przyszli się lansować na siłownie, śpieszyłam się jak mogłam, żeby szybko skończyć triatlonowanie...

W finale nasz dystans to było: 500m w basenie, 15km na rowerze i 5 na bieżni.

Tegoroczna edycja była naprawdę ciekawa, z jednej strony eliminacyjne dystanse były różnej długości – co ma swoje zalety i wady. Zalety – można się sprawdzić na sprincie czy 1/8IM, z drugiej nie można miesiąc po miesiącu porównywać wyników – a to jest super przydatne by widzieć czy nasze treningi zmierzają w dobrym kierunku.

Koniec triathlonowania pod dachem oznacza, że do „prawdziwego” sezonu już bardzo blisko. 

Myślę, że można zmienić kilka rzeczy w organizacji, ale i tak uważam, że zawody są super, ekipa startujących, pomimo przeszkadzania lansującym się jest przewspaniała, a emocje, szczególnie w finale naprawdę duże. 

Każdy i każda dała z siebie wszystko, taki amatorski sport bardzo lubię – ściganie się w dobrej atmosferze – o to chodzi (raczej: pływa, jeździ (nawet w miejscu) i biega)

Okazało się, że nagroda, którą dostałam – piłeczka do rolowania (bo jak to inaczej nazwać, mimo, że sprzęt jest kulisty to rolujemy a nie turlamy) była bardzo przydatna. Po mocnym starcie, powiedzenie, że wszystko boli to za mało…. więc jest co rolować...

Już się cieszę na „za rok”. 

Wieczorny start utwierdził mnie w przekonaniu, że zdecydowanie wolę startować rano, ale jednocześnie pokazał, że organizm radzi sobie również z wysiłkiem w porach popołudniowych. Jednak zostaję przy treningach rano, bo wtedy (wydaje mi się) mam więcej siły i  napewno większą frajdę ze sportu.

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa