TRYB JASNY/CIEMNY

Bieg Mikołajkowy – wiem w co się ubrać!

Taki zestaw na dziś fot. D.Szymborska


Wstałam rano i tak jak kiedyś przed rozpoczęciem roku szkolnego wszystko w co się zamierzam ubrać ułożyłam w jednym miejscu. Właśnie zerkam na zdjęcie i zorientowałam się, że to nie jest wszystko bo brakuje rękawiczek i GoPRO (się ładuje).

Zerknęłam też (lepiej późno niż wcale) na trasę biegu – ZMIENILI! Niby wszystko jedno bo idę się tam dobrze bawić ale zaskoczenie było!


Ubieram się w (od dołu): skarpetki Salomon (ciepłe), opaski na łydki Compressport (bo mi się podobają i są nowe, choć bieg tego nie wymaga, traktuję je bardziej jako dogrzewanie Achillesa niż potrzebną do biegu kompresję, leginsy Asics (ciepłe, zimowe), bieliznę narciarską, bluzeczkę KGB – tak żeby się lepiej bawić bo wiem, że będzie nas więcej KGBowców na trasie! Kurteczkę The North Face – bo jak się nie ścigam to nie chcę zamarzać!, mam czapkę mikołajkową i buffa pod szyję. Nie zapomniałam też o chipie do buta i zegarku. Zerkając za okno – mgła, zastanawiam się czy brać okulary – fajne, ślicznie w nich wyglądam tylko, że chyba nie są potrzebne…nie ta pogoda! Do tego mam pas startowy (pamiętałam) –nie będę dziurawić kurteczki i torebeczkę na różne różności w stylu kluczyk do auta, telefon itp.


To widzimy się!!!

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa