TRYB JASNY/CIEMNY

Rozwiązanie KONKURSU

Dwie Kasie i Rebeka dostaną nagrody - gratuluję fot.D.Szymborska


Teraz powinnam się potknąć o tren mojej długiej czerwonej i bardzo wydekoltowanej sukni, podejść do mikrofonu, rozerwać kopertę i powiedzieć….Książka Mai Sobczak i Grzegorza Łapanowskiego wędruje do:




Rebeki Luks, której mąż zmienia kulinarne gusta: Mam bardzo wymagająca rodzinkę. Synek który jest upartym niejadkiem i maź który co drugi miesiąc jest weganinem albo ma inne fazy. Dlatego chętnie skorzystam z książki, która zaproponuje przepisy dla całej naszej trójki. Och ile czasu zaoszczędzę. Jednak trzy obiady dziennie to spora robota

Do Kasi Bolek, czyli Misi – żony Misiosława i przyszłej mamy Misia, która napisała tak:  a ja bym chciała mieć u siebie tą książkę, bo za chwilę (taką ciut dłuższą bo jeszcze kilka miesięcy jednak) będę mamą! po raz pierwszy! i strasznie mnie to cieszy, a z drugiej strony trochę przeraża...no bo czym jak będę karmić takiego małego Misia, jak już przejdzie z mleka na normalny pokarm. Gotować uwielbiam, dużego Misiosława karmię od kilku lat i to chyba z powodzeniem, bo co chwila mruczy zadowolony, ale z takim maluchem to trzeba się delikatniej obchodzić. A Grzesiek Łapanowski jest chyba najbardziej zakręconym na punkcie żywienia dzieci polskim kucharzem. Zna nasze realia i wie jakie produkty można wykorzystywać, a do tego gotuje smacznie i ciekawie, więc mojego małego Misia chętnie wykarmię daniami według jego propozycji :)

Do Kasi Składanek, która na Facebookowym Fan Page ułożyła taką rymowankę:
codziennie rodzi się odwieczne pytanie
Co chcesz dziś na obiad kochanie?
schabowe, gulasz, sadzone czy pasta?
mam tego dosyć, koniec i basta.
Mąż mój codziennie kluski mógłby jeść
a zupy z proszku uwielbia mój teść
Dawid nie lepszy nuggetsy i frytki
wiem, wiem nawyk ma brzydki.
A ja mam ochotę ich czymś zaskoczyć
i w Nowy Rok z fajnymi przepisami wkroczyć.
I to jest odpowiedź na Twoje pytanie
"Najlepsze przepisy dla całej rodziny" to dla mnie miłe wyzwanie

Dziewczyny czekam na Wasze adresy pocztowe i w piątek idę na pocztę! Kolejne wyjście planuję dopiero za tydzień więc proszę o refleks i wysłanie maili na oneginetatopa@gmail.com

Gratuluję i mam nadzieję, że będziecie podobnie zadowolone z przepisów i porad zawartych w tej książce!

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa