TRYB JASNY/CIEMNY

Zdrowe niedzielne śniadanie



Zdrowe niedzielne śniadanie

Wczoraj było o kawie, dziś też śniadaniowo. Wiosennie i  bardzo smacznie. Jajka na miękko i pyszne kanapki. Czy czegoś więcej trzeba na śniadanie?



Zdrowo! Ale po kolei: kanapki z chleba z orzechami i figami z serem korycińskim (tym z kminkiem), oscypkiem, szynką i pomidorem i ogórkami małosolnymi. Nie umiem sobie wyobrazić czegoś bardziej na czasie bo ogórki przepyszne, pomidory owszem szklarniowe ale polskie, takie, które smakują pomidorami. 

Takie śniadanie smakuje najlepiej po bieganiu! A Wy już biegaliście?

Smacznego biegowego!

Komentarze

  1. pyszne kanapeczki, szczególnie chleb z orzechami do mnie przemawia :)
    już po 10 km, ale chyba coś sobie naderwałam w kolanie... a za tydzień zawody :/

    OdpowiedzUsuń
  2. ser koryciński w końcu muszę kupić, znam jedyne miejsce w Łodzi, gdzie jest zawsze i w końcu muszę się tam udać z gotówką i nabyć. chleb brzmi pysznie, a ogórki małosolne ostatnio w sklepie mnie wołały swoim aromatem czosnkowym i albo nastawię własne albo nabędę drogą kupna już jutro!!! A jajka na miękko nie jadłam sto lat i zrobiłaś mi smaka ogromnego. Myśmy mieli dziś akurat odsmażaną kiełbasę (raz na miesiąc można) z chrzanem i talerzyk z nowalijkami - pomidory, ogórek, rzodkiewką.
    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia.
    Monika

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa