TRYB JASNY/CIEMNY

„Biegać mądrze” Richard Benyo - recenzja książki



„Biegać mądrze” Richard Benyo - recenzja książki

Dużo biegam, teraz zaczęłam się zastanawiać czy wszystko aby robię dobrze. „Biegać mądrze” jest książką, która daje do myślenia. 

Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam zabawy w psychotesty, w książce jest jeden ale naprawdę ciekawy. 

Czego się nauczyłam przeczytawszy 212 stron, z pewnością MUSZĘ starannie prowadzić dziennik biegowy. Niby pamiętam co kiedy biegam i ćwiczę ale jestem przekonana, że za rok, ba nawet za 2 miesiące nie będę mogła sobie przypomnieć co biegałam dzisiaj. 

To co mi się najbardziej podobało, to to, że Benyo zaprosił do współpracy cudownych ludzi, którzy biegają w bardzo różny sposób dzięki temu KAŻDY znajdzie w którymś rozdziale część opowiadającą o nim samym. 

To nie jest poradnik, moim zdaniem to lektura dla tych, którzy już trochę biegają ale wciąż uwielbiają „doczytywać” o swoim ulubionym sporcie. Zatem książka dla średniozaawansowanych!

„Biegać mądrze”, Richard Benyo, Inne spacery, Zielonka, 2011

Komentarze

  1. jeśli zamierzasz prowadzić dziennik biegowy to ja Ci polecam www.run-log.com - ja od ubiegłego roku tam jestem i to bardzo fajny kalendarz, nie tylko biegowy, ale w ogóle kalendarzy aktywności wszelakiej.
    polecam
    Monika
    P.S. książka by mi się też przydała bo pewnie sporo błędów robię

    OdpowiedzUsuń
  2. masz racje z runblogiem ja myslalam bardziej klasycznie zeby sobie w kalendarzu zapisywac:) musze sie zastanowic....

    OdpowiedzUsuń
  3. Też korzystam z run-loga i polecam, ma dużo funkcji, których zwykły kalendarz nie posiada- obliczanie zużycia butów na przykład :).

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja wszystko zapisuję w endomondo. prosto i czytelnie. no i aplikacja powiązana z gps - bardzo bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. @Kas ja uzywam NikeGPS+ i tez niby mam tam wszystko plus zgrywam z SUUNTO ale zamierzam tez wszystko starannie notowac....a runlogowe scieranie butow bardzo mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa