TRYB JASNY/CIEMNY

Indoor Triathlon w Hiltonie – tym razem sprint




Było jak zawsze – super. Serio. Po dwóch latach (chyba) przerwy wróciłam do bycia rybką welonką (tym razem 750m to 30 basenów…), i potem szalonym chomikiem – tutaj nic się nie zmieniło – 20K na rowerku stacjonarnym i 5K na bieżni.

Wystartowałam w pierwszej turze – była nas 5 szaleńców na 7 rano. Tak naprawdę to musieliśmy być wcześniej, żeby sobie rower wyregulować, zrobić rozgrzewkę….

Lubię te starty, jedynym minusem jest to, że odbywają się w tygodniu, a człowiek po półtorej godzinie (tym razem dokładnie tyle) jest naprawdę zmęczony a tu normalny dzień….rozumiem, że w weekend na siłowni jest za duży ruch, ale takie starty w środy do łatwych nie należą.

Postawiłam na kolor różowy...




Jeżeli chodzi o formę to potraktowałam ten start jako test – z czym wchodzę w nowy sezon treningowy. Wiem, że wchodzę z pływaniem, które jest wolne ale nie męczące. Z rowerem, na którym czeka mnie dużo siodełkowych godzin i bieganiem, które znowu zaczyna mi sprawiać przyjemność. To ostatnie cieszy najbardziej! Śrubki i blaski już minimalnie dawały o sobie znać, więc zamiast truchtać już powoli biegłam….

Zdjęcie z konieczności - czerwoność intensywna na twarzy - w czarnobiałej wersji...




Tym razem po triathlonie czekała na nas niespodzianka specjalne nogawki masująco-drenująco-coś tam. To był mój pierwszy kontakt z takim sprzętem, więc jeszcze nie mam zdania, ale wiem, że choć trochę pomogły na naciągnięty mięsień. Spokojnie nie z powodu startu, tylko wcześniej na siłowni…..



Za miesiąc znowu zabawa, nie mogę się doczekać, bo lubię atmosferę tych zawodów, międzynarodowy charakter a przede wszystkim to, że każdy ściga się głównie ze sobą…. Są różne godziny startów, różne poziomy wytrenowania i wreszcie różne cele. 

Oby pandemiczne warunki pozwoliły przeprowadzić kolejne zawody!!!

Komentarze

  1. Uprawianie sportu to coś nie tylko zdrowego, ale naprawdę ważnego dla naszej kondycji psychicznej. Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje... A jak działa to urządzenie do masażu? Pierwszy raz widziałem taki sprzęt.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa