TRYB JASNY/CIEMNY

Zylinder – słowackie jedzenie w Bratysławie


 

Z przewodnika, z polecajek blogowy. Jednym słowem nieprzypadkowy wybór. Turystyczny klimat, obsługa doliczana do rachunku i…naprawdę dobre jedzenie.
 
Dwa dania, pierwsze to pierogi z bryndzą podane z bryndzową, gorącą śmietaną. Świetne danie, ciekawy smak, inne niż przywykłam ciasto pierogowe.





 
Na drugie, kalafior i ziemniaczane pancakes – cóż delikatnie mówiąc, inaczej zrozumiałam menu i się nie dopytałam. Liczyłam na placki ziemniaczane, dostałam dobre naleśniki z innej mąki…
 
Restauracja z przyjemnym ogródkiem z którego można śledzić to co się dzieje na deptaku, niestety w środku klimatyzacji brak, a dziś w Bratysławie ponad 30 stopni więc jest ciepło..
 
Dobre miejsce do spróbowania lokalnych potraw, miła obsługa, karty dostępne również w języku angielskim.
 
Myślę, że to dobre miejsce gdy ma się mało czasu w Bratysławie i chce się doświadczyć kulinarnych, słowackich tradycji. Piwo podobno też dobre, tego nie wiem, bo za piwem nie przepadam zbyt bardzo.

Adres: Hviezdoslavovo nam. 19 (nie ma gdzie zaparkować auta w pobliżu)





Komentarze

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa