TRYB JASNY/CIEMNY

Bieganie w Katowicach

Biegacz - persona non grata fot.D.Szymborska

Ach odległości. Gdy się biega są zupełnie inne. Dziś rano pobiegałam sobie po Katowicach, mogę spokojnie powiedzieć, że „zbiegałam” całe centrum Katowic.
Wczoraj wieczorem rozmawiałam z M. mówiła, że nie biega bo nie lubi komentarzy, nie cieszą jej panowie wyskakujący z krzaków itp. Tutaj aż tak źle nie było, dużo się nasłuchałam: „gdzie się śpieszę”, „po co biegnę”, „czy ktoś mnie goni?” a dla jednego pana super śmieszne było, że jego pies mnie gonił i szczekał. Wniosek – w Katowicach w centrum biegają (tylko) turyści. Tak czy siak dzień dobrze się zaczął! Zgłodniałam! Trzeba się za śniadaniem rozglądnąć!

Katowicka żaba fot. D.Szymbroska

Mural przy nowym dworcu fot. D.Szymborska

Restauracja przy Warszawskiej fot. D.Szymborska

Komentarze

  1. Ten napis na pierwszym zdjęciu mało zachęcający... może lepiej tam się nie zapuszczać;)
    Ja wczoraj po lesie biegałam, niby nikogo nie widać, ale z daleka jakiś człowiek głośno sobie śpiewał, a raczej starał się śpiewać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napis na szczęście nie komentuje.... a takie śpiewanie w ciemnym lesie to może przerazić!

      Usuń
    2. Nooo, żebyś wiedziała. Niby ciemnicy nie było, ale ponuro i buro, co też dodawało "klimatu"

      Usuń
    3. to chyba nie jest moj "klimat":))

      Usuń
  2. witamy na śląsku :) i zapraszam do Gliwic są ładniejsze od Katowic :D

    OdpowiedzUsuń
  3. no coz jest wiele aspektow katowic w ktorych sa one malo przyjazne mieszkancom w tym bieganie.. ostatnio jak jechalam rano w niedziele DTS z kedzierzyna-kozla to na wysokosci gliwic wzdluz calej drogi mnostwo gliwiczan biegalo, jezdzilo na rolkach czy szlo z kijami.. a byla zaledwie 9 rano. maja tam widac idealne miejsce. szkoda ze inne miasta nie dbaja o takie rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie spotkałam nikogo biegającego ani z kijami...ale to był piątek a nie weekend....

      Usuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa