TRYB JASNY/CIEMNY

Czerkawski o hokeju a ja wciąż o bieganiu czyli marketing sportowy

Prowadzący spotkanie fot. D.Szymborska


Dziś w Muzeum Sportu i Turystyli w Warszawie byłam na bardzo ciekawym spotkaniu Klubu Dyrektorów Marketingu. Temat – marketing sportowy. Zaczęło się dziwnie. Przyszłam chwilę wcześniej, wyciągnęłam komputer i zaczęłam sprawdzać pocztę. Podeszła jedna z pań organizatorek i zapytała się po co tu jestem i kim jestem. Delikatnie mówiąc dziwnie się poczułam. Dostaje zaproszenie na spotkanie a tutaj takie odpytywanie. Dałam wizytówkę. Pani się ucieszyła okazało się, że znamy się wirtualnie i dużo ze sobą korespondowałyśmy. Wniosek nawet w cywilnych ciuchach (czyli nie biegowych) wyglądam za bardzo sportowo, za mało marketingowo. 
Spotkanie miało trwać godzinę, max półtorej trwało dwie. Było naprawdę ciekawie, Mariusz Czerkawski opowiadał o hokeju, dużo się dowiedziałam o lidze, o tenisie, o żeglarstwie, boksie. Mogłam też porozmawiać o bieganiu. Jak to bywam na konferencjach, najciekawsze były tak zwane rozmowy kuluarowe. 
Dowiedziałam się wiele o tym które dyscypliny warto sponsorować, a które do tego średni się nadają, poznałam dużo ciekawych osób, a przede wszystkim porozmawiałam z pasjonatami sportu – a to zawsze jest przyjemne. 

Muzeum sportu fot. D.Szymborska

Muzeum sportu fot. D.Szymborska

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa