TRYB JASNY/CIEMNY

Przełaj w Otwocku - relacja z biegu na 9.6K


W drugim rzędzie fot. T.

Dziś biegałam 9.6K w Otwocku. To był II Bieg Otwocki z okazji 96 rocznicy nadania praw miejskich miastu Otwock. Przydługawa nazwa a bieg naprawdę super. Wpisowe 0PLN, medale dla najlepszych 10 kobiet i 10 mężczyzn, statuetki dla zwycięzców. Wybiegałam 4 miejsce, medal na szyli powiesił mi Prezydent Otwocka. 
Teraz o samym biegu. Świetna organizacja, punktualny start. Numerki oldschoolowe – wiązane na troczkach. Nigdy takiego nie miałam, a ten dostałam na pamiątkę do domu. Na starcie zapaleńcy, trochę znanych twarzy z Zimowych Biegów Górskich w Falenicy. Trasa biegu na początku obstawiona przez Policję – gdy biegliśmy drogą, potem w lesie przez harcerzy. Widoczne oznaczenia, zarówno kilometrów jak i strzałki jak biec. Dużo podbiegów, masę piachu, błota. Rzadko się zdarza by w lokalnych biegach była tak świetna organizacja – na każdym zakręcie stał harcerz albo harcerka i wskazywał drogę, na 5 kilometrze była woda. Na mecie gorąca i słodka herbata. Każdy przebiegający metę był wyczytywany z imienia i nazwiska. Była muzyka i atmosfera festynu, a to wszystko pomimo deszczu i mocno średniej pogody. Start i meta były na stadionie. 
Dekoracja bardzo sympatyczna, i miło mi było gdy tym razem nie śledziłam mojej kategorii wiekowej tylko open. Jak zawsze mogło być lepiej, do pudła nie zabrakło dużo. Bywa. 
Dziś biegłam w nowych ciuchach – kurce The North Face i nowym buff’ie też North Face – ale o zimowych ciuchach to napiszę w oddzielnym poście.
Sezon biegów przełajowych uważam za otwarty! Z pewnością pobiegnę za rok, mam tylko nadzieję, że będzie tak sympatycznie jak dziś, i może pogoda będzie lepsza….za rok dystans ma być o sto metrów dłuższy… trzeba zatem ćwiczyć! 
Końcówka fot. D.Szymborska
Niecałe 400m do mety fot. T.

Dekoracja - 4 miejsce w open kobiet fot. T.

Medal fot. D.Szymborska

Komentarze

  1. No no, gratuluję! :) Pogoda kiepska, ale najważniejsza jest atmosfera i dobra zabawa! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:) tak padało ale atmosfera była super! warto było się do Otwocka wybrać:)

      Usuń
  2. Na drugi raz, wbijaj sie w dzielnice: Ochojec, Kostuchna, albo Murcki (w Murckach polozony jest olbrzymi, piekny rezerwat bukowy. Ochojec i Kostuchna, to masa swietnych do biegania sciezek lesnych). Zaledwie 7-9 km od centrum, latwy dojazd nawet autobusem. Centrum Katowic jest malo przyjazne dla turysty, ale obrzeza tego miasta, czy sasiadujace z Katowicami Tychy (polozone w drodze do Bielska), czy pszczynskie lasy (Pszczyna), to biegowy, lesny raj. Pozdr! Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za rady ale to chyba nie do tego postu prawda?

      Usuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa