TRYB JASNY/CIEMNY

Rękawiczki dla biegaczki

Moje biegowe rękawiczki fot. D.Szymborska

Bardzo marznę w ręce. Nie lubię też mieć takich czerwonych, chropowatych. Dlatego nawet jesienią i wczesną wiosną biegam w rękawiczkach. Mam teraz trzy pary. Każda na inną „okazję”. Oto subiektywny przegląd:

Zacznę od najlżejszych to szaro błękitne cienkie rękawiczki NIKE. Nadają się na starty, są bardzo fajne. Izolują od zimna ale nie grzeją rąk. Z myślą o biegaczkach, które nie noszą chusteczki mają frotowy kciuk. Posiadają też dwie kieszonki na klucz – nigdy tam nic nie chowałam bo kluczyk do auta tam się nie zmieści a ten do domu też nie. Biegam w nich już drugi sezon i są dalej w dobrym stanie.

Rękawiczki NIKE fot.D.Szymborska
Teraz polarkowe NEW BALANCE. Ciepłe ale przemakające. To ich drugi sezon biegowy i wymagają naprawy – zszycia. Rozwaliłam je sobie na szwie gdy próbowałam się złapać czegoś na oblodzonym szlaku w Pieninach. Też mają kieszonkę na kluczyk. Co okazało się bardzo przydatne wewnętrzna strona rękawiczki jest tak wykończona, że rękawiczki się nie ślizgają – można się przytrzymać oblodzonej poręczy na szlaku itp. Palec wskazujący lewej i prawej ręki ma specjalne wykończenie tak by ci, którzy biegają z jakimś dotykowym sprzętem mogli bez problemu go nacisnąć.


Polarkowe NEW BALANCE fot. D.Szymborska


Najcieplejsze i najbardziej odblaskowe THE NORHT FACE. Wydają się cienkie ale są bardzo ciepłe. Teraz jesienią jest w mi w nich za ciepło. Co znaczy, że na zimę będą idealne. Lewa ma kieszonkę na klucz, obydwie mają podobnie jak NEW BALANCE specjalnie wykończone palce wskazujące. Można je razem szczepić – nie gubią się w szufladzie. Są nie przemakalne, oddychające i zdecydowanie zimowe.

Odblaskowe i najcieplejsze THE NORHT FACE fot. D.Szymborska

Komentarze

  1. Zdradzisz mi gdzie można w Warszawie kupić rzeczy North Face :)?

    OdpowiedzUsuń
  2. A zdradzisz mi modele tych rękawiczek? Szczególnie chodzi mi o The North Face :)

    OdpowiedzUsuń
  3. proszę bardzo nazywają się tak: T0A94E JK3 Runners Glove:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa