TRYB JASNY/CIEMNY

Biegam dobrze – moja zbiórka dla Amnesty International



Wcześniej (z jednym wyjątkiem) moje bieganie charytatywne polegało na tym, że kupowałam pakiet i biegłam... w tym roku dołączyłam do programu Biegam Dobrze.

Kilka dni temu miła pani z AI do mnie napisała, że byłoby im bardzo miło, gdybym dołączyła, bo ludzie mnie kojarzą, wiedzą, że biegam itp. a AI utworzyło grupę biegaczy charytatywnych, dla których są ważne Prawa Człowieka...


Ścieżka charytatywna

Czemu nie! Ścieżka charytatywna na Półmaratonie Warszawskim polega na tym, że wybiera się organizację, którą się chce wspierać i zaczyna się zbiórkę.

Trzeba zebrać minimum 350PLN by pobiec „za darmo” i nie kupować pakietu.

Pomyślałam, że zachowaniem fair w stosunku do innych będzie, jak swój pakiet opłacę i poczekam, czy ktoś chce też wesprzeć AI.

To było wczoraj, dziś mam już przyznany numer startowy i na koncie zbiórki na rzecz AI znajduje się już 480PLN.

Jestem naprawdę zruszona, dziękuję i cieszę się, że Prawa Człowieka i biegowa społeczność jest taka hojna.

Tak jak napisałam moim celem w tym roku będzie zmieszczenie się w limicie czasowym, bo po operacji nie biegam tak jak wcześniej, co nie zmienia faktu, że powoli, powoli biegam….

Zatem dołączajcie do Drużyny, wspierajcie, jak macie ochotę i widzimy się na starcie i mecie!

Ps. to będzie już 9 Półmaraton Warszawski w którym wystartuję. A Wasze wsparcie dodaje energii do treningów!

Więcej o zbiórce przeczytacie tutaj: KLIK

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa