TRYB JASNY/CIEMNY

Domowa siłownia i świetna książka z ćwiczeniami


Żeby dobrze biegać trzeba dużo biegać i….ćwiczyć, dokładnie tak samo jest z triathlonem. Trzy sporty to za mało potrzebny jest jeszcze trening siłowy.

Baseny zamknięte, biegać i jeździć jeszcze można, ale trzeba wyjątkowo uważać, żeby się nie zaziębić, bo w obecnych czasach kaszel nie jest tym co przechodzi zbyt łatwo.

Nie polecę ćwiczeń z dmuchaniem przez słomki do szklanki, za to dzięki książce Particka Hagermana mam 75 ćwiczeń treningu siłowego do triathlonu.

Nie mam w domu siłowni, jestem w tej dobrej sytuacji, że mam trenażer, gumy, roller i zestaw hantli.
To bardzo dużo! Serio. A zapomniałam na Tidalu słuchamy „siłowniowej muzyki” – godzina ćwiczeń mija szybciutko.

Trening siłowy do triathlonu – w obecnych czasach to lektura obowiązkowa dla ćwiczących, co ważne w książce znajdziecie nie tylko zdjęcia jak prawidłowo wykonywać ćwiczenia, ale również wytłumaczenie czemu konkretne ćwiczenie służy. Dla mnie to świetny manual – pozwala nie tylko ułożyć ciekawy trening, ale też wiedzieć po co dane ćwiczenie wykonujemy.


Mój trening poranny wyglądał tak:

15minut rozgrzewki na trenażerze, dwie serie pompek, plecy w klęku z hantlem, planki, wzniosy, biceps z hantlem, barki z hantlem, triceps z hantlem, zestaw ćwiczeń rehabilitacyjnych z taśmami, rozciąganie.

Może brzmi łatwo, ale wcale tak nie jest, zestaw hantli super się spisuje, brakuje tylko nieparzystych opcji, ale mówi się trudno.

Jaka będzie forma w tym sezonie? Nie mam pojęcia nie wiem też, czy będzie sezon….

Pewne jest to, że dzięki niewielkiej ilości sprzętu można zrobić normalny siłowniowy trening bez wychodzenia z domu, tak wiem przydałby się drążek ale framugi nie pozwalają.

Polecam książkę, warto wiedzieć co i dlaczego trzeba ćwiczyć, bo że ruchu potrzebujemy to jest pewne!

Trening siłowy do triathlonu, Patric Hagerman, Warszawa 2018, Wydawnictwo Bukrower.pl

Post sponsorowany przez Wydawnictwo Bukrower.pl

Komentarze

  1. Ciekawy wpis! Przygoda ze sportem to świetny pomysł na hobby, ale warto też pamiętać o odpowiednich suplementach - ja n. stosuję aminokowasy omega dla dorosłych, żeby uzupełnić witaminy i cenne składniki, które traci się podczas wysiłku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkim osobom zainteresowanym tematem polecam sprawdzić stronę, na której znajdziecie ofertę firmy FitPark, czyli siłowni zewnętrznych, plenerowych, w których znajdziecie również urządzenia siłowni dla dzieci . Jest to rozwiązanie, z którego sam regularnie korzystam i szczerze Wam polecam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa