TRYB JASNY/CIEMNY

Historie śniadaniowe, o tym gdzie zjeść chwilę po 7 rano


Nie zawsze z wielkim entuzjazmem, ale z reguły wcześnie rano – wstaję. Jestem głodna tak od 7 rano.

Uwielbiam śniadania, dużo czasu poświęcam na ich planowanie, wspólne przygotowywanie wreszcie jedzenie.

Idealne śniadanie to, jajka (w koszulkach, na miękko, smażone, jajecznica też), dobre i świeże pieczywo (albo kupna bagietka albo swój chleb żytni), dobre dodatki a w opcji luksus weekendowy to jeszcze wino musujące….

Od ponad tygodnia układam tetrisowe pudła w całym mieszkaniu. Remont kuchni, nazywany uroczo w mediach społecznościowych – metamorfozą – to koszmar.

Jak na razie znalazłam dwa miejsce, gdzie śniadanie zjem naprawdę rano i nie będą to kanapki z datą ważności po wojnie atomowej….

Pierwsze miejsce, gdzie rozumieją moją miłość do zup….to barki przy Bakalarskiej. Tam nikt nie narzeka, że jest rano a ja zamawiam zupę! Można zjeść na miejscu albo na wynos. Uprzedzam tam opcja ekologiczna nie istnieje. Za to zupa krabowa, chlebki, sajgonki i kanapki są świetnym śniadaniem. Do tego zaparzona w domu kawa po wietnamsku i można zaczynać dzień! A jak się jest na Bakalarskiej chwilę po siódmej rano to unika się korków…


Drugie miejsce to Ćma – bistro otwarte przez 24 godziny. Chwilę po siódmej zjadłam tam dobry omlet. Byłam sama i obsługa była fatalna, a omlet niedosolony, ale i tak lepszy od wspominanych kanapek z sieciówek.



Wreszcie można kupić z widokiem na pudła pić kawę z drippera i jeść rogalika z poprzedniego dnia. Szału nie ma ale za to już o 6 rano…..



Byłam też w Jeff’s – czynny od 8 rano, gdzie jajka po benedyktyńsku były świetne, niestety chlebki na których były podane, mimo, że zgrillowane do jadalnych się nie zaliczały.



Oby remont kuchni się skończył, wróciły jajka i owsianki…bo owsianki i pancakes to moje ulubione śniadania na słodko. Z dużą ilością dodatków, z masłem orzechowym…

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki. Kiedyś tam jadłam, wydaje mi się, że bardzo, bardzo pogorszyła się jakość składników tam używanych, moja ulubiona lokalizacja zniknęła (na placu Konstytucji) więc.....jakoś mi nie po drodze...

      Usuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa