TRYB JASNY/CIEMNY

Boys Meat Girls – do trzech razy sztuka

Nachos - jednotalerzowe danie za 23PLN fot. D.Szymborska


Ursynów, Kabaty to taka pustynia kulinarna. Pojawiają się restauracje, znikają, ale częściej ich nie ma niż są… a jak są to niczym nie zachwycają…

Dwa lata temu, latem wybraliśmy się na obiad tex-mex (TUTAJ). Było super przyjemnie, potem niecałe dwa tygodnie później znów chcieliśmy amerykańsko-meksykańskiego jedzenia. Było delikatnie mówiąc średnio. (TUTAJ). A wczoraj to było mniej niż średnio….

Z jedzeniem w Boys Meat Girls jest tak, że nie jest tak niesmaczne, żeby je zwrócić do kuchni, ale jest tak przeciętne, że zwyczajnie żal, że wydaje się tyle pieniędzy na coś co można sobie było w domu przygotować. Jedyne co im (dalej) dobrze wychodzi to chili con carne….

Dlatego tym bardziej nie rozumiem fenomenu – środa, wieczór, nie jakieś tam wigilie firmowe czy spotkania biznesowe, a w lokalu ostatni wolny stolik należał do nas. Tłum. Gwar. Coś co uwielbiam w restauracjach. Tak, jak uważam jedzenie serwowane w tym lokalu za nijakie i zupełnie nie warte swojej ceny, tak atmosfera świetna, panie kelnerki miłe.

Zupa dalej dobra, ale niezgodna z opisem, bo wołowina to była w konkretnych kawałkach - co akurat mi smakowało a nie drobno siekana....fot. D.Szymborska

Nachos fot. D.Szymborska


Może jak tutaj, na blogu sobie zapiszę, że więcej tam nie chcę się wybierać to zapamiętam, bo pamięć mam krótką i zdążyłam zwyczajnie wymazać z pamięci, że do Boys Meat Girls miałam już nie chodzić.

Jadłam zupę – chili con carne – poprawna, choć kolendry i śmietany malutko, ale „twist” w postaci granatu sympatyczny. Na drugie wybrałam nachos z kurczakiem.  Uważam, że w domu robię lepsze i nigdy nie podaję z sosami na tortillowych chipsach, bo wiem, że inaczej zmiękną… a i jak tutaj znalazłam też granat, który był też podany do burritos to zorientowałam się, że to nie jest żaden „twist” tylko składnik wielu dań…..

Atmosfera to jedno a jedzenie to drugie. Nie wystarczy ani jedno ani drugie, żeby chwalić miejsce i do niego wracać. Potrzebne jest to i to! 

Palący przed restauracją panowie z kuchni to punktów nie dodają…. Swoją drogą to dla mnie jest fascynujące jak wielu kucharzy pali papierosy. A co z poczuciem smaku? Wszystko gotuje się na pamięć? Wygląd?


Obok jest restauracja z makaronami, wczoraj było tam pusto, trochę żałuję, że tam nie poszliśmy…..

Komentarze

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa