TRYB JASNY/CIEMNY

Klub Kobiet z Pasją – dzięki za wyróżnienie

Chyba pisząc o swoich pasjach zapomniałam o tej do....selficzków w windzie....


Mam pasje i to w liczbie mnogiej! Uwielbiam gotowanie i sport. Kilka innych rzeczy również.

Jestem bardzo dumna z wyróżnienia miesięcznika Moje Mieszkanie! Niestety nie mogłam być na corocznej gali i plakat i prezenty przyniósł mi pan kurier.

Ogromnie miłe wyróżnienie i śliczna pamiątka! Plakat wisi na drzwiach szafy obok tablicy informacyjnej z berlińskiego maratonu. Jest tak tradycja, że zaraz po biegu jego uczestnicy „polują” na tablice informujące o tym, że nie wolno parkować bo jest maraton. Z moich pięciu startów tylko raz udało mi się taką przywieźć. Zatem kobieta z pasją i tablica z zakazem parkowania – moja ulubiona dekoracja.

Majówka dopiero się zaczęła. Będzie szalona i z „pasją” to pewna – wyróżnienie zobowiązuje!

To jeszcze kilka słów o pasjach:


Taka szafa.. fot. D.Szymborska


·      Gotowanie – od tego się zaczęła moja blogowa historia. Uwielbiam ciekawe smaki, wielką frajdę sprawia mi gotowanie według przepisów, cieszę się gdy mogę się uczyć od najlepszych, dlatego tak chętnie uczestniczę w warsztatach kulinarnych.

·      Enologia – uważam, że życie jest za krótkie żeby pić tanie i niesmaczne wino! Wybieram, degustuje. Skończyłam kursy enologiczne, wszystko po to by pić lepsze wino! Uwielbiam podróże do winnic.

·      Bieganie – od lat, na wszystkich dystansach powyżej mili do maratonu. Po asfalcie, przełajowo, górsko i na orientacje.

·      Pływanie – liczenie kafelków na basenie sprawia mi wielką frajdę podobnie jak pływanie w jeziorach i morzach (z rzekami nie mam doświadczenia).

·      Kolarstwo – szosowe, przygoda z MTB była krótka. Przepadam za stylówkami kolarskimi, zastanawiam się czy skarpetki będą pasowały do bidonu. Umiem zmienić dętkę – ćwiczenia na czas, wiem co to waty. Coffee ride to mój styl spędzania weekendów!

·      Triathlon – połączenie wszystkiego co mi się podoba! Będzie już kilkadziesiąt startów na dystansach od super sprintu to IM 70.3.


Jest jeszcze kilka pasji jak nauka i podróże ale o tym nie jest oneginetopa…..bo blog to jedno a jest jeszcze trochę życia….

Komentarze

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa