TRYB JASNY/CIEMNY

Food Blogger Fest 2019 – do zobaczenia



Byłam na 8 jako uczestniczka. Cieszyłam się z wykładów, malowałam butelki czekoladowe i plotkowałam z koleżankami blogerkami. W czasie 9 edycji będę miała przyjemność poprowadzić krótki wykład.

Więcej TUTAJ, źródło: FBF


Food Blogger Fest 2019 odbywa się w następną sobotę, 23 marca, będzie mi bardzo miło jak przyjdziecie na mój wykład. Co ważne wciąż można się zapisać! Link do rejestracji TUTAJ.
Dołączyć do wesołej blogerkiej ekipy można aż do 21 marca!

FBF to ciekawa inicjatywa – łączy blogerów, youtuberów i influnecerów, którzy piszą o szeroko pojętym jedzeniu i restauracjach.

Teraz garść szczegółów, jak co roku spotykamy się na Czerskiej w Warszawie, FBF to wykłady, seminaria, warsztaty ale przede wszystkim okazja do spotkania się z blogerami i blogerkami z całej Polski.

Dlaczego warto przyjechać? Świat blogowy w rzeczywistości to zbiór ciekawych osób, którym zależy na dobrym jedzeniu. Dla części oznacza to wypieki, dla innych wegańskie przysmaki, są tacy, którzy piszą tylko o tym co zjedli na mieście, inni robią zdjęcia wszystkiemu co trafia do ich żołądka. Wszyscy cieszą się ze dobrych smaków.

To widzimy się około 14, będę mówić o tym co zrobić żeby blog nie upadł, jak sobie radzić z brakiem „weny twórczej”…. Do zobaczenia!

Więcej o FBF - TUTAJ

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa