TRYB JASNY/CIEMNY

Jak zostałam „kobietą z pasją” – czyli o specjalnym numerze Mojego Mieszkania

Taką okładkę ma ten dodatek specjalny do bardzo popularnego magazynu MM - Moje Mieszkanie


MM czyli Moje Mieszkanie stworzyło specjalny klub kobiet z pasją, moja miłość do triathlonu i jedzenia została doceniona przez Redakcję.

W specjalnym numerze – „Gotuj z pasją” czyli Moje Mieszkanie od Kuchni, na stronach 30 i 31 znajdziecie mój przepis na zawijane w papier ryżowy wegetariańskie kanapki.

To była bardzo ciekawa przygoda, wraz z kilkunastoma blogerkami przygotowywałyśmy swoje „popisowe” albo wiosenne dania, wszystko po to by wydanie specjalne MM było kolorowe i pyszne!


Zdecydowałam się na prosty i łatwy przepis, za spring rolls’ami bez smażenia przemawiał ich smak – idealny na wiosenny piknik, albo lekką przekąskę. Mimo, tego, że na blogu jest bardzo dużo mięsnych dań, to te wegetariańskie i wegańskie również lubię przygotowywać. Pomysł z zawijaniem warzyw w papier ryżowy jest sprawdzonym patentem, to bardzo popularne „kanapki” w tajskiej kuchni. Do tego jak już się nauczymy robić „rollsy” to możemy sami eksperymentować z czym je chcemy zjeść. Mogą być same warzywa – tak jak w moim przepisie, podane z domowym majonezem, albo dla np. krewetki z ostrym sosem do maczania….wszystko co starannie zawiniemy w przeźroczysty papier ryżowy będzie pyszne. Ot jeżeli składniki są dobrej jakości i pasują do siebie to mamy 100%, że tajska „kanapka” będzie pyszna!

Tak, tak lubię ten kolor lakieru do paznokci i noszę ten sam sportowy zegarek


Wiosenne wydanie „Gotuj z pasją” to 48 smacznych stron, tym co wyróżnia ten dodatek jest to, że Redakcja nie ogranicza się tylko do przepisów, znajdziemy tutaj piękną porcelanę, praktyczne porady jak obsługiwać kuchenkę czy też podpowiedzi związane 

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa