TRYB JASNY/CIEMNY

Runner’s World Complete Guide to Women’s Running




Runner’s World Complete Guide to Women’s Running

Takie prezenty dostałam na urodziny.  Dzięki TDu za pamięć. Podręcznik bardzo fajny. Oczywiście zaczęłam czytanie od sekcji poświęconej jedzeniu. Pamiętacie zapiekankę z kalafiorem? To przepis był z tej książki.


Poradnik składa się z następujących części – Trening, Zdrowie, Odżywianie, Utrata wagi, Bieganie w ciąży, Motywacja, Cross Training, Zawody.

To co fajne jest w tej książce to to, że dedykowana jest kobietom – sekcja o bieganiu w ciąży i ćwiczeń w połogu jest naprawdę obszerna – to coś czego brakuje w wielu książkach dla biegaczy. Z tego prostego powodu, że to są książki dla biegaczy a nie biegaczek.

No cóż kolor różowy okładki. Mówi się trudno i czyta się dalej!

Polecam tą książkę początkującym biegaczkom, młodym mamom ale i tym, które po prostu lubią czytać o bieganiu!

Runner’s World Complete Guide to Women’s Running, pod redakcją Alison Hamlett, 2012

PS.
A taki filmik przyczepiłam na facebookowej stronie bo bardzo mi się podoba….ehh te mięśnie…. 

Komentarze

  1. Bardzo dobrą książkę dla kobiet ("Running for Women") napisała Claire Kowalchik.

    OdpowiedzUsuń
  2. @Hankaskakanka - zerkne:) ale na razie czytam to co mam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa