TRYB JASNY/CIEMNY

Półmaraton Warszawski i szybkie kanapki

Półmaraton Warszawski i szybkie kanapki

 Wiało! Miało być ciepło i słonecznie, było zimno. Bardzo przyjemnie się biegło. Tym razem treningowo w bardzo miłym towarzystwie pace maker’a Radka. Na trasie nie było zbyt wielu kibiców, jedna pani w terenowym aucie trąbiła na biegaczy bo nie mogła przejechać przez Rozbrat.

Wszystko zadziałało: dwa dnia pod rząd jedzenia makaronu, tosty z miodem i banan rano przed biegiem.
Zatem do zobaczenia za rok. Już po biegu na Stadionie Narodowym czekało danie – ciężko powiedzieć co ale ciepłe, nazywane posiłkiem regeneracyjnym.

W takich wypadkach świetnie spisują się kanapki, tutaj z serkiem białym z tartą rzodkiewką i kurczakiem smażonym na oliwie.

Smacznego biegowego!


a i dostałam medal:) 

  

Komentarze

  1. Ha! Miałam do Ciebie napisać z pytaniem, czy wczoraj biegłaś, bo wydawało mi się, że Cię widziałam (imię na numerze ułatwiło identyfikację), a tutaj proszę, mam odpowiedź. Gratuluję ukończenia kolejnego biegu!! Ja tym razem tylko kibicowałam i okrutnie zmarzłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję!!! ale masz medal :D
    w moim miasteczku półmaraton za 5 dni - teraz jeszcze nie dam rady, ale w czerwcu przebiegnę ten dystans (taki mój mały cel)
    wczoraj w ramach mentalnego zjednoczenia przebiegłam pół półmaratonu :) i po cichu przymierzam się do jakiś zawodów - żeby poczuć jak się biega w takich eventach

    OdpowiedzUsuń
  3. @Fantazzja - dzieki za kibicowanie:) zgadza, sie organizatorzy zadbali i kazdy mial swoje imie pod numerkiem - to zawsze tak fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. @Kas a masz juz jakies zawody na oku? bo teraz tego mase....i co jedne fajniejsze:) pozdrawiam biegowo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja miałam wrażenie, że kibiców było wyjątkowo dużo :) Gratuluję biegu!

    OdpowiedzUsuń
  6. @Hankaskakanka - fajnie bylo:) tylko disign medalu... po co te postacie ludzi? bo stadion i palac mi sie podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dota, mam na oku Dychę Justynów-Janówka - 28 kwietnia. Niedaleko mnie, bieg w lesie - czyli idealnie na debiut :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa