TRYB JASNY/CIEMNY

Wiosna – zielono mi – ogórki małosolne!





Wiosna – zielono mi – ogórki małosolne

Nie cierpię bazarków. Uważam, że budy na nich są w większości obrzydliwe, ceny wcale nie są niższe, warunki w jakich przechowuje się jedzenie często pozostawiają dużo do życzenia. Jednak…. Jeżeli chcę jeść świeże warzywa to grzecznie idę na bazarek albo jadę na wieś i na straganach kupuję naprawdę smaczne warzywa i owoce, które smakują po prostu normalnie!

Dziś wiosna więc zieleń – ogórki małosolne!

Nic dodać nic ująć po prostu zajadać!

Komentarze

  1. Uwielbiam ogórki małosolne, dziś wyruszam w miasto na ich poszukiwanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cóś zimna ta nasza wiosna... ;(
    pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie,
    szana-banana
    www.gastronomygo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. @Szana - bardzo lubie komentarze ale nie reklame:( wiec prosze o nie przyczepianie linkow do swoich blogow - patrz ZASADY
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. też jestem fanką, tylko czekam na moje z działki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze podkradam Dziadkom z ich działki, ale na bazarek jak trzeba też się wybiorę - choć mam wzlgędem tego miejsca podobne odczucia co Ty

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham ogórki małosolne. Jak już ich cena robi się znośna, potrafię zjeść nawet kilogram dziennie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa