TRYB JASNY/CIEMNY

Ser koryciński i oscypek – czyli serowe śniadanie


Ser koryciński i oscypek fot. Dota Szymborska



Ser  koryciński i oscypek – czyli serowe śniadanie

Nie zawsze w kuchni trzeba spędzać długi godziny by na nasz talerz trafiły pyszności. 

Czasem wystarczą 3 minuty. Tak jest z pysznymi kanapkami. Ich sekret tkwi w dobrych serach. Oscypek – oryginalny, ser koryciński – w wersji z kminkiem. 

Czy trzeba coś więcej? Dla mnie takie śniadanie to pychota, lekkie ale dzięki serom sycące. W takie upały to mi najbardziej pasuje!

Smacznego biegowego!

Komentarze

  1. uwielbiam takie niebanalne kanapki
    a juz z takimi pysznymi serami to w ogole;)
    buziaki
    ps obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  2. koryciński na mnie zerka na rynku ostatnio, w weekend kupię. Taki z czarnuszką szczególnie intensywnie do mnie mruga.
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. kup, kup ja jeszcze sie nie zawiodlam:) a z kminkiem b-o-s-k-i!

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie ostatnio widziałam ten ser koryciński i zastanawiałam się ja smakuje. Chyba najwyższa pora go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie ostatnio widziałam ten ser koryciński i zastanawiałam się ja smakuje. Chyba najwyższa pora go kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa