TRYB JASNY/CIEMNY

Omlet z rukolą - śniadanie po biegu w lesie


Omlet z rukolą fot. D.Szymborska



Omlet z rukolą

Po bieganiu to ja jestem głodna. Oj bardzo! Dziś był Las Kabacki od 6 rano. O treningu w oddzielnym poście bo dziś chcę przysiąść i pozgrywać treningi z zegarków. I o kolejnej próbce – tym razem piłam napój izotoniczny.

Dziś na śniadanie  omlet z rukolą – jakie proste i pyszne! I mam power na resztę dnia!

Składniki:

·      Dwa jajka – bez „trójek” oczywiście,
·      Masło,
·      Rukola.

Przygotowanie:

Zrobić omlet na maśle, ułożyć rukolę i z łożyć omlet na pół.

Omlet z rukolą fot. D.Szymborska

Smacznego biegowego!

Komentarze

  1. Proste, pyszne i właśnie o to chodzi;) Ja koniecznie muszę poćwiczyć moją technikę (czy też jej brak) smażenia omletów

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa