TRYB JASNY/CIEMNY

Herbalife Triathlon Susz 2012 – konferencja


Konferencja prasowa - Herbalife Triathlon fot. D.Szymborska


Herbalife Triathlon Susz 2012 – konferencja

Dziś w Pałacu Kultury i Nauki odbyła się konferencja – nudno brzmi nie? 

Na szczęście temat był pośrednio też biegowy, a dokładniej w 1/3 biegowy. Spotkanie było poświęcone Triathlon’owi a dokładniej połówce Ironman’a i Sprincie. To już niedługo bo od 6 do 8 lipca w Suszu zapaleńcy będą pływać, jeździć na rowerze i biegać. Zapowiada się ciekawie. 

Podoba mi się idea triatlonu, ale zostawię sobie to na po 35, no może na po 40 bo czas szybko leci. Najmniej atrakcyjną dla mnie częścią jest pływanie w jeziorze – jak widzę te wielkie umięśnione męskie ręce młócące kraula w wodzie, i po głowa współuczestników brrr do tego ta zimna woda jeszcze większe brrr. Ostatnia część to co innego…. 

Jestem pełna szacunku dla tych, którzy po pływaniu i jeździe rowerem potem mają siłę w przyzwoitym czasie przebiec półmaraton.

Konferencje, konferencją ale trzeba coś zjeść, jutro napiszę o tym pysznym czerwonym pesto, które trafi dziś na mój talerz…

Komentarze

  1. triatlon to nie dla mnie, ale marzenia mam - udowodnić sobie że dam radę, ale może za 10 lat ;p
    pozdrawiam ciepło,
    szana,
    www.gastronomygo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. heh ja w jeziorze pływam... jedynie na materacu :)
    a na poważnie, tylko podziwiać uczestników za samo ukończenie triathlonu - mają moc!

    OdpowiedzUsuń
  3. Herbalife Triathlon Susz będzie biegł jak zwykle przez miejscowość, w której się wychowałam. W zeszłym roku największe brawa otrzymał pan Adamczyk, który myśląc, że wszyscy go rozpoznają od razu zaczął się uśmiechać. :) Przeliczył się. :]

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa