TRYB JASNY/CIEMNY

Twarożek z przyprawami czyli pyszne śniadanie






Twarożek z przyprawami czyli pyszne śniadanie

Coraz cieplej, śniadania są coraz mniej skomplikowane, mniej sycące bo nie trzeba się przygotowywać na zimno na dworze. Dlatego dziś lekki twarożek na ciepłej bagietce.

Małe usprawnienia polegają na tym, że do białego sera dodaje śmietanę i przyprawę do twarożku. Dalej nie pędzę po bagietkę do piekarni tylko sięgam do zamrażalnika i wyciągam opisaną i zawiniętą w folię aluminiową bagietkę. 

Podgrzewam w piekarniku przez około 20 minut i w ten sposób na stół trafia pyszne wiosenne śniadanie. 

Na bagietkę nakładam twarożek, szynkę i kroję pysznego pomidora, jeszcze trochę świeżo mielonego pieprzu.


Komentarze

  1. o, nie wiedziałam że jest taka przyprawa specjalna. Chociaż ja wolę własne mieszanki ziół. Ja też rozrabiam twaróg z jogurtem, śmietaną lub kefirem i jest pyszny twarożek. Lubię też z rzodkiewką taki twarożek, ale smaczny pomidor też się idealnie komponuje! Aż mi w brzuchu zagrało.
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. oo pierwszy raz widzę taki twarożek, muszę poszukać ;)

    zapraszam, mr-broccoli.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. @twarozek byl pyszny, i ja stety-nie-stety pozostaje przy smietanie do sera - lepiej mi to smakuje:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa