TRYB JASNY/CIEMNY

Torebka dla biegaczki


Moja "biegowa" torebka fot. G.Weber



Torebka dla biegaczki

Dawno, dawno temu chodziłyśmy do tego samego liceum. Byłyśmy pochłonięte teatrem, poezją… Potem poszłyśmy na studia, wyjechałyśmy w świat. Spotkałyśmy się znów na facebook’u. Świat jest mały, a kanał dzielący Europę od Anglii nie taki szeroki. 

Gosia Weber jest artystką, która tworzy cudowne torebki. Właśnie przyszła do mnie (kolejna) tym razem z biegowym designem.

Moja "biegowa" torebka fot. G.Weber


Nietypowa paczka od Gosi fot. D.Szymborska



Uwielbiam biegowe gadżety, marzyła mi się torebka, którą będę mogła nosić na co dzień, nie na treningi ale tak „normalnie”. Gosia wymyśliła i uszyła dla mnie dokładnie taką. Najpierw długo ustalałyśmy kolory, potem wymiary i tym sposobem idę dziś „na miasto” z nową szałową torebką.

Po południu będzie przepis, bo przecież nie samą modą człowiek żyje.

Dziś na przy rozciąganiu mój wzrok przyciągnęły krople rosy na trawie…



Komentarze

  1. Swietna - i doskonale do ciebie pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. fenomenalna torba, piękne kropelki!
    czekam na przepis.
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjna! sama paczka też wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa