TRYB JASNY/CIEMNY

Jajka sadzone na pomidorach – śniadanie po wycieczce rowerowej


Jajka sadzone na pomidorach fot. D.Szymborska



Jajka sadzone na pomidorach – śniadanie po wycieczce rowerowej

Śliczna pogoda, nie za ciepło, nie za zimno. W planie treningowym – wolne od biegania. Zatem czas na rower!

Jeziorko w Dolicne Śłużewieckiej fot. D.Szymborska

Od kilku dni mam swój rower! Jest super, lekki i górski czyli super UNIVEGA. Nie mam jeszcze nowego kasku, i jeżdżę w takim sprzed 15 lat! Takie jajeczko albo orzeszek… dopóki nie kupie sobie nowego to sfotografować dam się tylko z tyłu!

Na rowerze:) fot. J.Szymborski

Po wycieczce rowerowej to zgłodniałam!
Dziś jajka sadzone na pomidorach. Proste, pyszne i dla mnie w kategorii wiosenne!

Składniki:

·      Masło do smażenia,
·      Pomidor obrany ze skórki,
·      2 jajka oczywiście bez trójek.

Przygotowanie:

To chyba każdy wie! Do tego świeżo zmielony pieprz i sól morska!

To można zaczynać sobotę!

Komentarze

  1. smaczny rozpoczęcie dnia :)
    śliczne to zdjęcie jeziorka

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne widoki na wycieczce miałaś. A kaski orzeszki są urocze, mnie się bardzo podobają, nie ma się co ich wstydzić.
    jajka sadzone to mój smak dzieciństwa, dawno nie jadłam ...
    Pozdrawiam
    Monika
    P.S. dawno już miałam spytać - jak często biegasz? czytam ostatnio dużo, że powinno się mieć 3-4 treningi biegowe w tygodniu

    OdpowiedzUsuń
  3. @mnemonique troche tego bedzie - 5xbieganie+basen+rower

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa