TRYB JASNY/CIEMNY

Jogurt chlebowy i badania krwi


Jogurt chlebowy i granola fot. D.Szymborska



Jogurt chlebowy i badania krwi

Jak się powiedziało A to trzeba powiedzieć B. B jak badania lekarskie. Tak, tak biegacze też muszą się badać. Dziś byłam na badaniach krwi – zwykłem plus dodatkowe na elektrolity (sód, potas i magnez). Bynajmniej nie jestem hipochondryczką a lekarzy staram się unikać ale krew trzeba badać bo biegając (i nawet zdrowo jedząc) o anemię łatwo....

Dziś na śniadanie regeneracyjne (oprócz kanapek zjedzonych jeszcze w przychodni) był jogurt chlebowy z granolą. Kupiłam bo nowość i cóż – nic specjalnego tyle, że16,4g węglowodanów na 100g. Chyba nie kupię kolejnego ale spróbowałam i wystarczy!

Smacznego biegowego! Choć ja dziś pędzę na rower!

Komentarze

  1. to się zgrałyśmy, ja idę jutro na badania krwi. trochę przeraziłaś mnie tym, że o anemię łatwo u biegaczy... bo na chwilę obecną muszę mieć wyniki idealne

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie trzymam kciuki aby badania były dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie widziałam, nie słyszałam, ale też byłabym ciekawa jak smakuje jak bym zobaczyła na półce sklepowej.
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa