TRYB JASNY/CIEMNY

Aplikacje biegowe na Iphone - recenzja


zrzut z ekranu App Store


Aplikacje biegowe na Iphone - recenzja

Zacznę od tego, że dzięki NIKE GPS zaczęłam biegać. Brzmi pretensjonalnie ale tak było. Dostałam telefon na urodziny kupiłam aplikację i tak bardzo chciałam widzieć przybywające kilometry na „liczniku”, nie wspominając o spalanych kaloriach.

Wypróbowałam kilka aplikacji, tutaj znajdziecie opis każdej z nich.

zrzut z ekranu App Store


Endomondo Sports Tracker Pro - 2,99E
Fajna aplikacja, mierzy nie tylko kilometry ale też pokazuje jakie przewyższenia pokonaliśmy (dobrze się sprawdzała w Pieninach). Można zmieniać sporty – czyli jak wsiadam na rower to mierzę „rowerowe” kilometry. Łatwo można przyczepiać wyniki na fb albo chwalić się wewnątrz endomondowej społeczności.

zrzut z ekranu App Store


NIKE GPS - 1,59E
Moja pierwsza biegowa aplikacja. Łatwa w obsłudze, ma świetne motywujące zdania po każdym treningu. Na początku takie rzeczy bardzo pomagają, miło słyszeć znanych sportowców, którzy NAM gratulują trasy, czasu czy systematyczności. Każdą trasę można dodatkowo opisać, w łatwy sposób można ułożyć play listę z naszej biblioteki w itunes. Aplikacja pozwala zapisać specjalne biegowe piosenki tak by ostatnie metry pokonać jeszcze szybciej. To działa pod warunkiem, że telefon mamy na ramieniu i możemy nacisnąć „Power song”. Z tą aplikacją spokojnie można biegać za granicą. Wyłączamy Internet, wystarcza sam GPS, a potem gdy znajdziemy się w zasięgu WIFI to trasa automatycznie się załaduje.


zrzut z ekranu App Store

MapMyRun GPS Running - 0E
Aplikacja wyróżniona w Amerykańskim Runner’s World jako hit. Cóż całkiem fajna i to też w tej darmowej wersji jednak niestety wymaga tego by cały czas łączyć się z Internetem co w praktyce oznacza, że nie pobiegamy sobie np. w Karkonoszach bo koszty będą spore. Aplikacja fajna dla tych co nie planują wyjazdów. Duża społeczność, udogodnienia w postaci wklejania zdjęć. Dużo bajerów, specjalne newslettery itp.


zrzut z ekranu App Store

The North Face TackING - 0E
Aplikacja polecana w czerwcowym polskim Runner’s World. Jest naprawdę super. Ma urocze wykresy przedstawiające spalane kalorie, pokonane wzniesienia. Jest zsynchronizowana z facebookiem. Podobnie jak NIKE mówi o przebytym dystansie. Można z nią biegać wszędzie bo nie wymaga korzystania z Internetu.

Podsumowanie:

Endomondo – fajna dla tych, którzy nie potrzebują wodotrysków i oprócz biegania np. jeżdżą na rowerze. NIKE – super dla tych, którzy potrzebują motywacji. The North Face dla tych, którzy nie chcą wydawać nic a mieć fajną aplikację. MapMyRun dla tych, którzy zawsze są w sieci i nie przeszkadzają im reklamy.

A Wy z czym biegacie?

Komentarze

  1. przydałaby mi się taka aplikacja, ale wpierw trzeba mieć Iphona :P
    pozdrawiam,
    Szana :)
    www.gastronomygo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię endomondo :) Wcale nie trzeba mieć Iphona - moja motorola daje radę. Tylko fakt - specjalnie dla tej aplikacji wykupiłam sobie internet na komórkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja korzystam z Endomondo....nie mam Iphona tylko Samsunga na Androidzie. I wcale nie trzeba mieć wykupionego internetu. GPS Ciebie łapie . Pozdrawiam i polecam

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadza sie endomondo smiga tez na innych komorkach, ja przygotowalam zestawienie tych aplikacji z ktorymi biegalam. tylko mapmyrun potrzebuje caly czas internetu reszcie wystarcza GPS:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja biegam z Ipodem, tam mam jakoś aplikację :) iFitness :) Kurczę a czy te aplikacje ruszą na Nokii wie ktoś :D ?

    OdpowiedzUsuń
  6. ja biegam z opaską SportBand Nike+. Jestem z niej bardzo zadowolona. Z Nike+ na iPhone'a nie korzystam, bo zdarzało się, że np w lesie nie łapało mi trasy i wynik był przekłamany.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam endomondo, mapmyrun i ostatnio doszedł run-log (u mnie nie iphone a motorala)
    najlepsze dla mnie jest endo - mega motywacja w trakcie treningu, głosik oznajmiający różne pomiary, czytelny i banalny w obsłudze, żadnych "zwiech", nie potrzebuje internetu. no i ten piękny tekst po treningu - 'you have reached your goal' :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja do biegania na iPhone akurat wolę poczciwego Runkeeper'a http://runkeeper.com

    Na nokii jest niestety jakiś problem. U znajomej próbowałem uruchomić endomondo i runkeepera to obie się wywalały :( ponoć znany problem ale nikt z tym nic nie robi.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa