TRYB JASNY/CIEMNY

Dark Fairtrade Certified Espresso Roast – Starbucks


Dark Fairtrade Certified Espresso Roast – Starbucks

Lubię kawę! Nie może być zbyt mocna bo po takiej „cała się trzęsę”.

Wczoraj dostałam w prezencie nową (jak dla mnie mieszankę ze Starbucks’a).

Dziś wypróbowałam i jest naprawdę pyszna. Mocna – ale nie za bardzo, smakuje intensywnie ale nie wykręca buzi. Przepięknie pachnie.

Dziś piłam ją z ciepłym mlekiem 0,5% bo na konferencji o żywieniu dla sportowców usłyszałam potwierdzenie, tego co czytałam – takie mleko jest najlepsze! Nie dostarcza tłuszczu a ma smak!


Komentarze

  1. Fajnie,że Ci smakuje.
    Jaka to mieszanka kaw? Podany jest skład?

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam kawę! i jak Ty - nie za mocną
    p.s. jakiej firmy mleka 0,5% tłuszczu używasz? bo ja jeszcze nie znalazłam takiego, które miałoby smak w tym przedziale

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. @Kas - coz w Polsce to jest to zielone Łaciate:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kawka mniam, mniam. Bardzo lubię. Moja lubość to także próbowanie nowych sposobów i smaków kawy

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięk, będę na nie polować przy najbliższych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa