TRYB JASNY/CIEMNY

Dzienniczek diety

Dzienniczek diety. Szczuplej dzień po dniu
fot. D.Szymborska


W Hiszpanii było cudownie, przez pierwszy tydzień gotowaliśmy sami ale przez kolejne ponad dwa jedliśmy “na mieście”. 
Do mojego żołądka trafiały niezliczone ilości pinchos. Każde oczywiście malutkie i pyszne ale… 
Od kilku dni chudnę! To całkiem proste mam taki dzienniczek, gdzie mam wszystko (SZCZERZE) zapisywać co zjadłam i jakiej wielkości porcje itp. I tak robię od tygodnia! Są efekty! Oczywiście nie od samego zapisywania chudnę bo jeszcze cały czas biegam, miałam masę pracy na wsi i po prostu zmniejszyłam porcje tego co jem. Książka ma zakładki na 3 miesiące. Mam nadzieję, że mi pójdzie szybciej z tym chudnięciem!

Uzupełniam starannie! fot. D.Szymborska


Dzienniczek diety. Szczuplej dzień po dniu, Barbara Dąbrowska-Górska, Magdalena Jarzynka, Ewa Sypnik-Pogorzelska, Wydawnictwo Kobieta, Sensus, Gliwice, 2012

Komentarze

  1. O, ciekawy pomysł z tym dzienniczkiem. Wszystko spisując, można łatwo wychwycić błędy żywieniowe, jakie się popełnia, a które jednocześnie na co dzień bywają niedostrzegalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. zauważyłam, że jem mniej jak wiem, że to trzeba potem wpisać do dzienniczka:)

      Usuń
  2. Dobry pomysl z tym dzienniczkiem, ale trzeba pamietac, by nie oszukiwac samej siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa