TRYB JASNY/CIEMNY

Szczęśliwe kury = pyszne jajka


Jajecznica z jajek z kurnika za płotem fot. D.Szymborska


Czytałam, że naukowcy nie są zgodni co do tego czy jajka zniesione przez kury, które same sobie biegają i szukają jedzenia, są lepsze od tych, które zostały zniesione przez trzymane w klatkach kokoszki.
To co ja wiem, to, to, że jajecznica z jajek z kurnika za płotem była pyszna! Do tego pomidory gruntowe i czego chcieć więcej! Miłego dnia wszystkim!

Jajecznica dla 5 osób fot. D.Szymborska



Komentarze

  1. Zdarza mi się jeść takie jajka (teraz podobno problem z nieśniością;)) i potwierdzam, że to zupełnie inny jajeczny świat :) Dla takich jajek mogłabym nawet chyba z mięsa zrezygnować:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pominąwszy smak samych jajek, ale takich kur po prostu żal... Ja mam ten komfort, że kupuję jajka od sąsiadów, od kur które widuję na co dzień i na własne oczy widzę, że są szczęśliwe ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa