TRYB JASNY/CIEMNY

Logrono dzień 5


Świt nad rzeką Ebro, Logrono fot. D.Szymborska


Logrono dzień 5

Dziś już nogi wypoczęte. Zadziałał basen i sauna z wczoraj. Średnio długie wybieganie nad rzeką Ebro. Piękne widoki. Najpierw pod prąd (promenadą szutrową) potem nawrotka i obok areny do corridy dalej do rezerwatu. Tutaj praktycznie w centrum miasta jest dużo bocianów. Mają specjalne słupy, na których robią gniazda, latają nad parkiem. Po Alicante i mega upałach jest mi wciąż zimno. Dziś rano było 23 stopnie a mi chwilę zabrało aż się rozgrzałam. Po bieganiu siłownia- rutynowa gimnastyka. A jeszcze jedno, pamiętacie jak z wściekłością i smutkiem pisałam o tym, że moja ulubiona aplikacja Nike na Iphone po aktualizacji zmieniła się tak, że z niej rezygnuje. Nie sądzę, by pracownicy Nike śledzili mój blog ale pojawiła się kolejna aktualizacja – BINGO – tym razem nie trzeba już być w sieci by programik liczył kilometry! Więc wracam do tej aplikacji. Endomondo zostaje do liczenia kilometrów na spacerach i sprawdzania jak stromy był podbieg. Swoją drogą Endomondo zaimponowało mi bardzo bo gdy płynęłam łódką na Tabarcę to programik zmierzył w milach morskich odległość i ślicznie pokazał na mapie! Może kiedyś przekonam się do Endomondo….jako też mojej aplikacji biegowej.

Tutaj w Logrono dużo ludzi spaceruje szybkim krokiem, mało biega. Nikt się nie uśmiecha, nie ma pozdrawiania się nawzajem. Szkoda bo to miły zwyczaj, lubię jak biegacze się uśmiechają, machają do siebie.

W pełni „wdrożyłam” się w hiszpańskie życie. Rano bieg, potem siłownia, małe śniadanie, zwiedzanie, potem przekąska – sałatka. Potem drzemka, następnie basen i sauna, i kolacja „na mieście”. Tutaj nie ma sensu wychodzić wcześniej niż o 21 bo tak otwierają bary. Jednak o pinchos w osobnym poście. Niestety nie dają one siły biegowej, staram się „kombinować” i jeść takie, które będą miały i białko i węglowodany, ale jak zobaczycie w kolejnym poście jest to prawie nie możliwe. Co nie zmienia faktu, że jest tutaj pyszne jedzenie!

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa