TRYB JASNY/CIEMNY

Omlet na maśle z piekarnika


Omlet na maśle fot. D.Szymborska

Zawsze mi imponowały omlety serwowane w dobrych restauracjach. Były takie pyszne i inne od tych moich domowych. Teraz odkąd mam patelnie stalową ze stalową rączką ma takie „restauracyjne omlety” w domu!
Dziś naprawdę się zmachałam bo 20K w taki upał wykańcza. Nie lubię jak jest tak gorąco, ale mówi się trudno trening trzeba zrobić i już. Jakbym czekała na chłodniejszą pogodę to bym w ogóle nie biegała!
Taki omlet to dla mnie kategoria recovery food.

Składniki:
·      2 dobre jajka (jeszcze mam te przywiezione ze wsi),
·      masło,
·      sól i pieprz.

Przygotowanie:

Konieczna jest stalowa patelnia, taką, którą można włożyć do piekarnika. Jajka rozbijamy i mieszamy, dodajemy pieprz i sól. Na patelni rozpuszczamy masło. Wlewamy jajka. Czekamy aż się zetną od dołu i na koniec wkładamy do rozgrzanego piekarnika na najwyższej półce (poziomie). Czekamy aż omlet dojdzie. Wychodzi pyszny, może nie najzdrowszy z powodu masła omlet jak w hotelu pięciogwiazdkowym!
Smacznego biegowego!

Komentarze

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa