TRYB JASNY/CIEMNY

4 Power owsianki


Owsianka na miodzie z mieszanką orzechów fot. D.Szymborska

Ponieważ kilka osób mówiło mi, że blog był ostatnimi czasy zdominowany przez moje eksperymenty z owsiankami. To teraz przyczepiam co pewien czas zbiorcze posty o śniadaniach. Dlatego dziś na nowy tydzień 4 nowe owsianki. Niestety pomysły mi się powoli kończą więc pewno zaczną się powtórki. A tutaj zdjęcia owsianek – na bazie płatków i miodu i płatków i masła orzechowego. Dodatki to orzechy, mieszanka z Marks&Spencer i suszona żurawina. Smacznego biegowego wszystkim życzę!

Owsianka z suszonymi żurawinami na miodzie fot. D.Szymborska

Owsianka z masłem orzechowym i orzechami fot. D.Szymborska

Owsianka z masłem orzechowym i żurawiną fot. D.Szymborska

Komentarze

  1. Ja ostatnio, głownie przez twoje posty, mam straszną ochotę na owsiankę. Jest tylko jedno "ale". Ostatnie starcie z tą potrawą skończyło się romansem z toaletą i całym dniem w łóżku...

    OdpowiedzUsuń
  2. z miodem i orzechami, z masłem orzechowym i orzechami - moje ulubione!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę przekonać się do owsianki kurcze.. Omlety, jajecznice znacznie łatwiej mi przyswoić. A owsianka to taka wspaniała dawka energii. POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa