TRYB JASNY/CIEMNY

Shoeaholic – Salomon Speedcross 3

Moje nowe crossówki fot. D.Szymborska


Czy zdarza się Wam przyjść do sklepu w dresach i potem biegać  przez półtorej godziny, w trybie konwersacyjnym, co pewien czas zmieniając buty? Tak właśnie wczoraj wyglądały moje zakupy. Szukałam i znalazłam buty na przełaj. To co o nich wiem to: otaczają stopę, nie nacierają (od razu), są łatwe do zasznurowania – ściągnięcia linką, są lekkie i są czarne. Tak, tak wiem, że to męski model Salomona. Damski – kolorowy i taki babski niestety mnie tak nacierał, że stwierdziłam, że mogę tych butów po prostu nie dotrzeć albo wypaść  z treningów z nogami natartymi do mięsa. Dziś będzie inauguracja – będzie mini speed i mni cross – czyli idę potruchtać w kabackim! Więcej o butach po 100K.

Komentarze

  1. Buty prezentują się znakomicie. Też biegam w Salomonach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiem jak wyglądają damskie, ale te są super ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są KOLOROWE:) i niestety mniej wygodne:( ale w szerokości wkładki i podeszwy się nie różnią! a te są super! dziś już w nich biegałam!!!ahhhh

      Usuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa