TRYB JASNY/CIEMNY

Niezwykła buła na śniadanie = burger z sadzonym

Burger z sadzonym fot. D.Szymborska
Jejku jakie to było pyszne. Nie ja robiłam ale ja zjadałam. Starannie się przyglądałam jak powstaje ten pyszny burger. Samo przygotowanie to około 15 minut. Efekt….PYCHA! Kilka tygodni temu jadłam burgera z jajem bo tak się nazywał, sadzone się wylewało, fajny pomysł ale wykonanie nie najlepsze. A tutaj wersja doskonała. Sadzone smażone w foremce z papryki. Takie śniadania to ja lubię!

Składniki (na jeden burger):

·      Foremka z plastra papryki,
·      Jajko od wybieganej kury,
·      Ser żółty,
·      Sałata lodowa,
·      Ketchup,
·      Bekon,
·      Pomidor,
·      Masło, sól i pieprz.

Przygotowanie:


W piekarniku na tacce upiec bekon. Jajko usmażyć w foremce z papryki (na maśle). Bułkę włożyć do piekarnika, gdy trochę się stostuje położyć na niej ser. Pomidor pokroić w plastry, sałatę lodową w wąskie paseczki. Wszystko ułożyć na gorącej bułce. Smacznego pobiegowego i pobasenowego!!!

Burger z sadzonym fot. D.Szymborska

Sadzone w foremce fot. D.Szymborska

Sadzone dwustronne fot. D.Szymborska


Komentarze

  1. Wygląda na prawdę smacznie!!! :] zgłodniałem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to miłych zakupów:) i smacznego bo przepis warto wypróbować:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa