TRYB JASNY/CIEMNY

Lista prezentów dla biegaczki (z uzasadnieniem)

Coś z czego biegaczka się ucieszy fot. D.Szymborska

W radio usłyszałam reklamę o tym, że babcia kupuje zupełnie beznadziejny prezent pod choinkę. To pomyślałam, że na pewno znajdą się osoby, które chciałby kupić coś sensownego dla biegaczki na Gwiazdkę. Przygotowałam listę, podzieliłam tak jak widziałam w świątecznych dodatkach do gazet, na zakresy cenowe. Mam nadzieję, że tym którzy chcą się zamienić w Świętego Mikołaja, Śnieżynkę czy po prostu kupić coś sensownego innej biegającej osobie, lista okaże się pomocna.

Prezent do 25PLN

·      Komplet żelów energetycznych – trafiony prezent pod warunkiem, że wiemy jakie żele toleruje organizm biegaczki,
·      Kompres żelowy – mało romantyczny prezent ale bardzo przydatny, taki cool pack trzymamy w zamrażalniku i przykładamy na bolące miejsca zaraz po treningu,
·      Mata do ćwiczeń – biegaczki nie tylko biegają, one też się rozciągają. Mata może być różowa.

Prezent do 50PLN

·      Rękawiczki i skarpetki – koszmar prezentowy, który w wersji biegowej może sprawić bardzo dużo radości! Rękawiczki ze specjalnym kciukiem do stukania w dotykowy telefon, oddychające skarpetki to naprawdę praktyczne i cieszące biegaczkę prezenty,
·      Czapka – super prezent, przy wyborze nie należy się kierować wyglądem tylko właściwościami, czapki dla biegaczy charakteryzują się tym, że prawie każdy wygląda w nich idiotycznie,
·      Bidon – plastikowy, lub metalowy, warto zwrócić uwagę na to by był takim do którego można wrzucić kostki lodu. Wtedy łatwiej przygotowywać w nim izotoniki, lub chłodne napoje w lecie.

Prezent do 100PLN

·      Buff – czyli kołnierz, szalik pod szyję, taki specjalny komin, który jest super przydatny zimą. Buffy można nosić na różne sposoby – jako szalik, czapkę, opaskę, maskę na twarz. Wybór kolorów, wzorów olbrzymi, warto wybierać pod kątem ciuchów biegowych, które biegaczka już ma,
·      Torebeczka na telefon – nie tylko po to by taskać ze sobą iphone i robić słitfocie w czasie biegania, ale też dla bezpieczeństwa. Żadna biegaczka nie chce leżeć do wiosny w lesie i czekać aż ją znajdą jak śniegi stopnieją,
·      Zestaw kremów z filtrem i szminka ochronna – biegaczka się poci i potrzebuje specjalnych kosmetyków, takich, które nadają się na mróz, nie spłyną od razu ze skóry. Oczywiście można się smarować najprostszą wazeliną, ale biegaczka chce ładnie wyglądać a nie świecić się jak księżyc w pełni.

Prezent do 250PLN

·      Zestaw bielizny termicznej – cóż może nie tak romantyczny jak koronki ale ucieszy biegaczkę z pewnością,
·      Okulary słoneczne – przecież zimą też świeci słońce. Biegaczka wybierze takie, w których można zmieniać szkła – przeciw słoneczne albo przeciw mgielne,
·      Torba sportowa – biegaczka chce szpanować zawsze, jak idzie na trening na siłownię to miło jej będzie spakować rzeczy do super torby

Prezent do 500PLN

·      Opłata za start w zawodach – trenująca biegaczka bardzo się ucieszy gdy teraz w zimie dostanie „start w zawodach” – do wiosny do półmaratonu w jakimś ślicznym europejskim mieście spokojnie zdąży się przygotować,
·      Voucher do sklepu sportowego – proste prawda? Ona sobie wybierze co chce kupić!
·      Prosty zegarek z dokładnym stoperem – biegaczka jest skrupulatna, ucieszy się i pójdzie zmierzyć swoje interwały.

Prezent powyżej 1000PLN

·      Zegarek z GPS i HR – tak, tak ucieszy się z takiego wielkiego, ze wszystkimi funkcjami, nic to, że będzie śmiesznie wyglądał na damskiej ręce. Jego funkcja jest inna – to jest zegarek treningowy,
·      Karnet na siłownię – nie wszystkie biegaczki lubi marznąc, niektóre mają na tyle mocną psychikę, że wytrzymują bieganie na bieżni zimą,
·      Tiffany&Co – przecież biegaczka jest kobietą….tego chyba nie trzeba tłumaczyć…


Ważne by biegaczce nie kupować:

·      Butów – musi je sama zmierzyć w sklepie, dobrać odpowiednio,
·      Bielizny innej niż termiczna – staniki biegowe mają inną numerację niż normalna bielizna,
·      Kurtek czy innych ciuchów, które nie są całkiem rozciągliwe – mogą ograniczać ruchy biegaczki pomimo „metkowo” odpowiedniego rozmiaru,


Zatem piszemy:


Drogi Święty Mikołaju…

Komentarze

  1. O proszę - ja mam różową matę do ćwiczeń i faktycznie była prezentem gwiazdkowym kilka lat wstecz. Rzecz bardzo przydatna i uniwersalna. Podobnie z buffem - ostatnio dokupiłam sobie taki jakby sam kaptur, też genialna sprawa. Zwłaszcza dla kogoś kto jest zimnolubny, więc nie chce zakładać całej bluzy z kapturem.

    Zaś dobre skarpety dla biegacza to świetny pomysł - mój Sz. w tym roku sobie zażyczył takie z górnej półki. Co do pulsometrów, czy też komputerów treningowych - jak się dobrze poszuka to poniżej 1000 zł można znaleźć. Jednak zaszeregowanie jak najbardziej słuszne.

    A ja to chyba poproszę o to, co jest ostatnie na liście - wszystko powyżej mam :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatny post. Właśnie zastanawiałam się co kupić córce która biega - dzięki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już kupiłam kuzynce matę do ćwiczeń oraz piłkę, mam nadzieję że się ucieszy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnością:) ja mam różową matę i turkusową piłkę - i tyle radości:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa