TRYB JASNY/CIEMNY

2013 podsumowanie biegowo jedzeniowe

Biegiem przez 2013 fot. T.
To był ciekawy rok. Dużo się nauczyłam. O samej sobie, o tym ile jestem w stanie trenować, zrobiłam też duże postępy w gotowaniu, dzięki warsztatom z najlepszymi szefami kuchni w Polsce.

Trzy razy stałam na pudle, dwa razy na II miejscu i raz na I. To mi się bardzo podobało. Nie zrealizowałam zamierzonego celu biegowego – źle pobiegłam maraton w Berlinie – to mi się nie podobało.

Uczyłam dziennikarzy gotowania, blogerów biegania a siebie radości z każdego dnia. Bo warto się więcej uśmiechać. Niby to wiem, ale czasem ciężko…. Tym bardziej teraz jak prawie cały czas jest ciemno.

W listopadzie moje życie zmieniło się bardzo – wtedy zaczęłam przygotowania do triathlonu. W tak zwanym międzyczasie wystartowałam w kilkudziesięciu biegach (tak, tak prawie co weekend coś biegałam), napisałam kilkadziesiąt artykułów (Runners World, Polska Biega, 6win), przyczepiłam kilkaset postów na blogu, zrobiłam kilkadziesiąt filmików. Żeby nie zanudzać to przygotowałam zestawienie co ważnego dla mnie zdarzyło się w każdym miesiącu.


Styczeń – miła niespodzianka i artykuł o moich owsiankach w Twoim Stylu KLIK

Luty – w Gali rekomenduję zdrowe odżywianie biegaczom, biegam po Pieninach w głębokim śniegu, w Pytaniu Na Śniadanie mówię o zimowym bieganiu KLIK KLIK KLIK

Marzec – tłumaczę w Polsacie jak ubrać się na półmaraton KLIK

Kwiecień – romantycznie (za rękę) kończę z ukochanym Orlen Marathon, udzielam wywiadu w Czwórce, KLIK 

Maj – II miejsce w bieguna 5K w Międzylesiu, blog zostaje Złotą Stroną Tygodnika Wprost, biegam szybciej niż Premier RP na 5K KLIK KLIK

Czerwiec – II miejsce w biegu na 5K w Madrycie, jako pierwsza w Polsce biegam z Timex Run Trainer 2.0 KLIK KLIK

Lipiec – jestem zajączycą na 5K w Biegu Morskie Oko KLIK

Sierpień – relacjonuję Herbalife Triathlon Gdynia 2013, skyrunning na wulkanie (Teneryfa) KLIK KLIK

Wrzesień – Maraton w Berlinie, debiutuję w roli prowadzącej warsztaty kulinarne, nagrywam klip dla Kamis, prowadzę Bieg/Marsz solidarności w Lesie Kabackim KLIK KLIK

Październik – TVP Sport – mówię i gotuję dla biegaczy, blogowy konkurs Top Chef w którym zajmuję drugie miejsce, jestem zajęczycą na 65 min w Biegnij Warszawo KLIK KLIK

Listopad – prowadzę trening dla blogerów w czasie Blog Forum Gdańsk, udzielam wywiadu dla Nasze Miasto – o bieganiu oczywiście, zaczynam przygotowania do Triathlonu KLIK KLIK KLIK


Grudzień – I miejsce w biegu na 5K na Ursynowie KLIK


Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa