TRYB JASNY/CIEMNY

Prezentacja koszulek drużyny KGB i KONKURS – wygraj bluzeczkę!

Drużyna KGB na sztafetę maratońską fot. D.Szymborska
To był trudny wybór – róż czy turkus. Zwyciężył zdrowy rozsądek bo nie każda dziewczyna przepada za różowym tak jak ja. Turkus. 11 maja w niedzielę o 14 wystartujemy w takich ślicznych bluzeczkach. Łatwo nas poznacie! A żeby ułatwić doping na plecach mamy imiona. Jest też Kasieńka jako rezerwowa.

Bluzeczki to fajna sprawa, dlatego dziś rusza konkurs. KGB – Koleżeńska Grupa Biegowa – ma już swoje. A w konkursie do wygrania dwie (męska i damska) czarne bawełniane bluzeczki od Timex'a.

Zasady konkursu są bardzo proste, do przyszłej środy to jest 14 maja czekam na komentarze pod postem. Proszę napiszcie co chcielibyście mieć napisane na swojej bluzeczce? Nasze już znacie! Mogą to być Wasze ksywki, albo śmieszne (lub nie) hasełka, które chcielibyście nosić na swoich plecach. Ponieważ nie jestem dobra w niespodzianki to powiem, że bluzeczki, które może wygrać w konkursie mają „coś” napisanego na plecach ale co, to już nie powiem. I nie jest to KGB!

Nagrody w konkursie- 2 bluzeczki damska i męska rozmiar M fot. D.Szymborska
Do 14 maja czekam na komentarze – co fajnego można napisać na bluzeczce biegowej! Nagrody wysyłam pocztą, a ogłoszenie wyników w czwartek 15 maja! Czas start!

Komentarze

  1. Ja to bym chciała...mieć ksywkę, którą wymyśliła mi moja NAJ,NAJ.NAJ Psiapsióła:)Ta, która w czasie półmaratonu,na ostatnim najcięższym kilometrze pod górę dodała mi skrzydeł jak nikt inny!:) A zatem,marzy mi się taki nadruk: KATARINA ENDORFINA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciała napis "to run or not to run, : that is the question" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie? na koszulce biegowej? to oznacza, że znasz odpowiedź :)

      Usuń
  3. Ja bym chciała koszulkę z napisem "Biegnę po marzenia" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma lekko trzeba dalej biec puki możesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hasło, które mnie motywuje w czasie ciężkich treningów lub przed nimi jak muszę wstać o 4:50 rano to „Niemożliwe nie istnieje!!!” Powtarzam sobie to czasem w głowie parę razy i już od razu jest lepiej, przecież o wszystkim decyduje głowa, no przecież nie nogi lub ręce!!! Prawda??? Michał

    OdpowiedzUsuń
  6. ja chciałabym napis: "there's always another PB to catch", bo ludzie goniliby nie tylko mnie, ale i nowe życiówki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. "Zamiast patrzeć, spróbuj dogonić."

    OdpowiedzUsuń
  8. Wymyślenie takiego hasła to prawie jak tekst na tatuaż, a potem i tak kończy się tribalem, albo czaszką :3. Oczywiście żartuję. Niedawno robiłaś podobny konkurs, na hasło które motywuje i wtedy nic fajnego i własnego nie przychodziło mi do głowy, a jak przyszło to było już po konkursie. Ale teraz mam! Oto one: BIEGAM NA ZŁOŚĆ ZUSOWI

    OdpowiedzUsuń
  9. Marzy mi się koszulka z napisem "Running is my boyfriend" :D.

    OdpowiedzUsuń
  10. :D
    Biegam bo... jak przyjdą zombie, najpierw zjedzą tych wolniejszych

    OdpowiedzUsuń
  11. A dziś już piątek:)))) Umieram z ciekawości do kogo powędrują koszulki:))))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepraszam za opóźnienie, przez triathlonowy start wszystko zeszło na drugi plan. Żeby było szybciej to bardzo proszę o kontakt: Cocc iss i Keep dreams close :) bluzeczki wyślę w tym tygodniu jak tylko prześlecie na oneginetatopa@gmail.com swoje adresy pocztowe! Gratulacje oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa