TRYB JASNY/CIEMNY

Blog Forum Gdańsk – nie zapomnijcie butów biegowych!

Nie było wlepki jestem biegaczką na Blog Forum Gdańsk

Już wkrótce dostępny będzie program konferencji - Blog Forum Gdańsk. Znajdziecie w nim też bieganie. Tak serio!

Tegoroczne spotkanie blogerek i blogerów ma być poświęcone pasjom! Moją jest bieganie i powoli też triathlon. Jednak nie zapraszam Was do pływania w morzu tylko na przebieżkę. Oczywiście, za rok jak już będę miała piankę, pierwsze starty za sobą to będzie można pomyśleć o jakimś morskim elemencie…

BFG – w zeszłym roku nie pojechałam bo…wybrałam start w zawodach biegowych. W tym roku mam już kupione bilety i rezygnuję z dyszki na Moczydle bo chcę powdychać trochę jodu w miłym towarzystwie.

Cieszę się, że poznam te i tych, których „znam” tylko z sieci. Cieszę się też na samą wycieczkę do Gdańska. Jak mieszka się daleko od morza czy oceanu to takie popatrzenie na wodę po horyzont zawsze wywołuje u mnie uśmiech na twarzy.

Dziś taki wstęp, a jak tylko będzie dostępny oficjalny program to wszystko będę wyjaśniać….


Do zobaczenia i zbiegania!

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa