TRYB JASNY/CIEMNY

UWAGA super odznaki biegowe!!!

Odznaki fot. D.Szymborska
Tak, tak właśnie odebrałam. I mam do rozdania 10 damskich i 10 męskich odznak biegowych. 

Czyż nie jest fajnie mieć napisane na znaczku DZIŚ BIEGAŁAM lub DZIŚ BIEGAŁEM. Oczywiście z OnEginEtaTopa! 

Właśnie takie znaczki dostaną dziewczyny i chłopaki, którzy przyjdą na niedzielne blogerskie bieganie! Kto pierwszy ten lepszy! Będzie mi bardzo miło jak potem już w czasie Blog Forum Gdańsk będziemy oznaczkowani! Pewno trochę zmęczeni ale jacy zadowoleni z treningu! 

To tak dla przypomnienia – NEPTUN, Gdańsk, niedziela 7 rano. Uwaga rozgrzewkę zaczynamy punktualnie, nie ma ŻADNEGO czekania na spóźnialskich – przecież nie będziemy zamarzać!

Do zobaczenia!!!


Jeżeli chcesz wiedzieć więcej pisz na oneginetatopa@gmail.com lub zerknij na wydarzenie na Facebook’u TUTAJ

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa