TRYB JASNY/CIEMNY

Śniadanie na Nowym Świecie 22 – burger jajo

Kawa na wystawie fot. D.Szymborska


Buła jak buła ale ta w z jajkiem sadzonym, grillowanym bakłażanem, rukolą i bekonem. Po kolei. Nowy Świat 22 to stosunkowo nowe miejsce, gdzie można zjeść śniadanie, obiad a przez pół nocy wciągać burgery. 

Burgerownia z bardziej bogatym menu. Siedziałam sobie na wystawie. Bardzo to lubię, można sobie ludzi pooglądać. Tak bezpiecznie się gapić, bo na szybie są napisy i nie widać, że się w czyjejś buty lub torebkę wpatruję. 

Rano lubię kawę tutejsze cortado, czy jako to się zwykło mawiać macchiato pyszne, lekko gorzkie, mocne i stawiające na nogi. W taki dzień to się przyda!


Smacznego biegowego! I do weekendu już tak blisko…

Widok z wystawy fot. D.Szymborska

Burger z jajem fot. D.Szymborska

Komentarze

  1. A jutro ParkRun i trening na Falenicy, bo Zimowe Biegi coraz bliżej :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie z Parkrunem…ja jutro mam 2h na rowerze…a na Falenicę też czekam….no i jeszcze dziś trzeba w tak zwanym międzyczasie pobiegać...

      Usuń
  2. oj, macchiato i cortado to dwie różne kawy przecież! w cortado nie ma spienionego mleka. obie uwielbiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cortado ma troszkę mleka, czasem takie lekko piankowego…a kawy nigdy za dużo!

      Usuń
    2. nie twierdziłam, że nie ma mleka w cortado, tylko nie jest ono spienione, jak w macchiato ;)
      no nie wiem, od kilku miesięcy piję tylko z kawiarki, maksymalnie 2 dziennie i czuję się dużo lepiej. nie pijmy podłej kawy - Polacy muszą się tego nauczyć, a Ty jesteś jedną z osób, która mnie rozumie. NIE dla podłej kawy. Lepiej nie pić, niż pić paskudztwo, podawane w większości tzw kawiarni,

      pozdrawiam ;)

      Usuń
    3. dokładnie tak!!! dlatego byłam bardzo nieszczęśliwa i senna jak się nam zepsuła uszczelka w ekspresie. Na szczęście znalazłam w szafce silikonową i jakoś działa! dzień bez DOBREJ kawy dniem straconym!!!

      Usuń
  3. Taki burger wygląda całkiem apetycznie, ja lubię tosty z jajem : ))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa