TRYB JASNY/CIEMNY

Specjalnie dla OneginEtaTopa rozmowa z Viktorem Zemstevem




Techniczny t-shirt z podpisem zwycięzcy Herbalife Triathlon Gdynia może być Twój….już za tydzień wielki konkurs!

A teraz wywiad. Zapytałam się, co jest najważniejsze w triathlonie. Viktor odpowiedział jednym słowem – motywacja! Drążyłam temat, okazało się, że jak tylko będę chciała to będę triathlonistką. Muszę tylko trochę więcej trenować niż teraz, zacząć jeździć na rowerze i pływać. 

Chciałam wiedzieć, która dyscyplina jest tą ulubioną Viktora. Bieganie a potem pływanie, temat rowerowy nie był poruszany. 

Zadałam też drażliwe pytanie o przyszłość. Czterdziestoletni zwycięzca HTG spokojnie opowiadał o tym, że w armii zostały mu jeszcze trzy lata do emerytury, że nie tylko triathlonem się żyje. A w przyszłym roku Hawaje. 

Więcej nie piszę bo nikt nie będzie wywiadu oglądał…. Na koniec koszulka – dedykacja dla bloga. A w przyszłym tygodniu konkurs gdzie będzie można wygrać techniczną koszulkę NB z napisem Ironman a co najważniejsze z podpisem zwycięscy największych polskich zawodów triathlonowych.


Z Viktorem rozmawiałam 10 sierpnia, mówiłam, mu że będę trzymać kciuki i będę czekać na mecie. Nie czekałam długo….Viktor był najszybszy. Film z jego zwycięstwa TUTAJ

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa