TRYB JASNY/CIEMNY

Bieg Chomiczówki i o Puchar Bielan 2015 – pakiet startowy

Pakiet odebrany fot. D.Szymborska


Mam duży sentyment do tego biegu. Pamiętam takie zimy, że przed startem piłam gorącą kawę z termosu, było poniżej minus 10. Pamiętam i deszcz zacinający w twarz.

Lubię atmosferę na tym biegu. Kibiców prawie nie ma, bo zimno, albo pada, zostaje rodzina wokół mety i przyjaciele.

To taki bieg w startym stylu. Trasa po osiedlu, z humpami, jak nie garaże, to ogródki, cmentarz….ani miejsce nie porywa ani widoki. A tak się cieszę na ten bieg!


Pakiet odebrałam, klub osiedlowy, tłoczno. Miła wolontariuszka zachęcała do udziału w Festiwalu Biegowym, grzecznie odpowiedziałam, że jestem ambasadorką, i tak imprezę znam i lubię!

Sam pakiet, jak dla mnie, przy tak niskim wpisowym „na wypasie”. Bluzeczka (techniczna no name, a może jakieś i name miała), worek na buty, i buffo czapka. Ten zeszłoroczny kołnierz nosiłam jako czapkę i się sprawdzało! Jest i numer z chipem i agrafkami. Tym razem zabrakło ulotki o samym biegu. A ja bardzo lubię te drukowane materiały. Owszem nie ekologiczne, ale za to można zerknąć co o której, a tak trzeba googlać.


To do zobaczenia jutro na starcie i na mecie!

Komentarze

Wybrane dla Ciebie

Copyright © On Egin Eta Topa